لزوم پیشگامی در جنگ روایت ها/ اقدامات مومنانه را باید روایت کرد

حجت الاسلام قمی با تاکید بر پیشگامی در جنگ روایت ها گفت: اقدام مومنانه فطری و سلوکانه را باید روایت کرد و به کسانی که این اخلاص را  به خرج دادند افتخار کرد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، حجت‌الاسلام «محمد قمی» امروز( پنج شنبه، ۹ بهمن) در آیین اختتامیه جشنواره استانی حبیب، ویژه هیئت های مذهبی با بیان اینکه در دیار میرزا کوچک خان و در کنار شما هستم که با اشتیاق و با افتخار به شما خدا قوت بگویم گفت: هیئت های مذهبی در ترویج ارزش های اسلامی به ویژه در شرایط کنونی رسالت سنگینی دارند.

 

رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: شما مجاهدین این نظام در نبرد پیچیده و جنگ نابرابر با ویروس منحوس کرونا قرار گرفتید و اگر از ظرفیت های شما غفلت شود و دست کم گرفته شوید این تحریم ها موثر واقع خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: این همه مجاهدت هایی که مکتبی ها در طول این ایام انجام داده اند باید خوب روایت شود تا در مسیر تعالی و تمدن جامعه بتواند موثر واقع شود. 

 

قمی با تاکید بر توجه ویژه به ظرفیت رسانه ای هیئت ها اظهار کرد: در جنگ روایت ها قرار داریم و نباید از مجاهدت در این عرصه غفلت کرد و باید پیشگام باشیم.

 

وی تاکید کرد: اساس ولایت به هم پیوستگی بوده و این مجاهدت جریان مکتبی و نورانی را پیشه کرده است‌.

 

رییس سازمان تبلیغات اسلامی مجاهدان هیئت های مذهبی را پیش قراولان عرصه جهاد اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: ما همه سربازان و جهادگران میدان نبرد با کرونا هستیم و باید این کار را توسعه دهیم. 

کد خبر 1020697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha