سومین جشنواره فصلی مطبوعات  استان ایلام به ایستگاه آخر رسید/ تجلیل از ۳۹ برگزیده

سومین جشنواره فصلی مطبوعات و رسانه های استان ایلام عصر امروز با تجلیل از برگزیدگان، با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس خانه مطبوعات استان ایلام در این مراسم، اظهار کرد: نهال انقلاب اسلامی ۴۲ سال است که با خون عزیزترین عزیزان آبیاری و به قوام رسیده و برهمه ما رسانه ها فرض است برای تعالی هر چه بیشتر نظام و انقلاب اسلامی نهایت همکاری و تعامل را با مسئولان و مردم داشته باشیم.

 

« سامی شهبازی» یادآور شد: سومین جشنواره فصلی مطبوعات استان  با حضور مطبوعات محلی، روزنامه های سراسری، پایگاه های خبری و خبرگزاری ها در راستای تولید آثار و محتوا و ایجاد رقابت سالم در بین اصحاب رسانه با محورهای مختلف و بخش ویژه جشنواره با محوریت مبارزه با کرونا برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه ۵۲۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره در استان ایلام ارسال شد، تصریح کرد: خوشبختانه مشارکت فوق العاده ای از سوی  اصحاب رسانه و مطبوعات استان برای شرکت در این جشنواره صورت گرفت.

 

رئیس خانه مطبوعات استان ایلام یادآور شد: رسانه ها در وحدت بین مسئولان و مدیران و برای توسعه استان حضوری موفق داشته اند که با تولید آثار و محتوا نقش مهمی در راستای توسعه استان ایفا کرده اند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام نیز در این مراسم اظهار کرد: شعار محوری ریاست محترم جمهوری در دولت یازدهم و دوازدهم این بود که ما فرهنگ را به اهالی فرهنگ بسپاریم، نماد و نمود این برون سپاری در تشکل ها و انجمن های فرهنگی و واگذاری امور به هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه بوده است.

 

«عمران خودآموز» با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد فرهنگی،تشکل ها و موسسات فرهنگی و هنری بازوان اجرایی فرهنگی دولت در رویدادهای فرهنگی هستند و این امر موجب شده است که رویدادهای بسیار خوب فرهنگی در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه رقم بخورد.

 

وی تصریح کرد: در استان ایلام نیز نماینده عالی دولت، اهتمام ویژه ای به جریان فرهنگی و رسانه ای دارند و با وجود اینکه نقدها تند و تیزی صورت می گیرد اما همواره میز رسانه ها در نشست ها و شوراها و ستادهای استانی محفوظ است.

 

خودآموز خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه نیز در راستای فرهنگ سازی در امر مبارزه با کرونا خوش درخشیدند و برای سومین بار متوالی  از فعالان رسانه ای حوزه کرونا در استان تجلیل می شود که نشان دهنده توجه به فعالیت های رسانه ای و تقدیر از اصحاب رسانه در استان است.

 

 

کد خبر 1020719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha