ولایتمداری ضامن بقای انقلاب اسلامی است

آیت الله شاهچراغی دهه فجر را بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب دانست و گفت: ولایتمداری ضامن بقای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، آیت‌الله سید «محمد شاهچراغی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان دهه فجر را بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: هر چقدر برای اجرای برنامه‌های دهه فجر هزینه شود، باز هم کم است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌بایست فجر آفرینان و کسانی که در این جریان نقش داشتند مورد تجلیل قرار گیرند اضافه کرد: این مراسم‌ها می‌تواند به بیان حقایق انقلاب و دستاوردهای آن برای نسل جدیدی که آن دوران را درک نکرده، بسیار کمک کند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز حفظ انقلاب و پاسداشت آن و تداوم راه شهدا و فجرآفرینان یکی از مهم‌ترین رسالتی و دینی بر گردن همه ماست اظهارکرد: تداوم راه شهیدان ضامن بقای انقلاب و نظام است.

 

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه در عمر این چهار دهه انقلاب دشمن به هر بهانه کوشید تا بین مردم و انقلاب جدایی ایجاد کند و آن را کم اهمیت جلوه دهد، افزود: خوشبختانه توطئه‌های آن‌ها محکوم‌به شکست بوده و به کوری چشم دشمن انقلاب اسلامی همچنان استوار پابرجا است.

 

امام جمعه سمنان با تأکید بر تبیین سیره حضرت امام(ره) ادامه داد: جوانان ما امروز باید بدانند که چگونه انقلاب مردمی ما به ثمر رسید و به برکت خون شهدا و ولایت امروز به مقتدرترین کشور منطقه بدل شده است.

 

وی تصریح کرد: شناساندن ریشه‌های انقلاب، ارزش‌های انقلاب اسلامی و مسیری که در این مدت ۴۰ سال طی شده تا نهال انقلاب به درختی استوار بدل شود، باید به جوانان بیان شود تا قدردان این انقلاب باشند.

 

آیت الله شاهچراغی بابیان اینکه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) فرصتی برای توجه به مسائلی نظیر حجاب و عفاف و بیان سیره فاطمی است، ابراز داشت: یک طلاق از هر چهار ازدواج برای استانی نظیر سمنان زیبنده نیست و می‌بایست ضمن ترویج و توسه سیره فاطمی تقویت مهارت زندگی نیز آموزش داده شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بااشاره اینکه خوشبختانه آمار مرگ‌ومیر ناشی از کرونا رو به کاهش است اظهارداشت: در صورت عدم رعایت موارد بهداشتی این وضعیت می‌تواند به سرعت تغییر کند و تنها راهی که در کنترل آن مؤثر خواهد بود رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم است.

 

وی افزود: وحدت و انسجام همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است و نباید فراموش کرد پروری از دستورات ایشان و یکپارچگی رمز مقابله با دشمن در طی این چهار دهه بود که می‌بایست مسئولان آن را مدنظر قرار داده و از هرگونه تفرقه‌افکنی پرهیز کنند.

کد خبر 1020826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha