٨۴ پروژه عمرانی، تولیدی وخدماتی در صومعه‌سرا افتتاح می‌شود

سیدمحمدی گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر ٨۴ پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی در صومعه‌سرا افتتاح می‌شود.

«سیدجلال سیدمحمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت ایام‌الله مبارک دهه فجر اظهار کرد: امروز هر چه داریم به برکت انقلاب اسلامی است و از فرصت طلایی دهه فجر باید برای تشریح عملکرد و دستاوردهای نظام استفاده‌ شود.

 

فرماندار صومعه‌سرا افزود: اقتدار، شکوه وعظمت ایران اسلامی مرهون خون شهدا است، که وظیفه داریم از دستاوردهای انقلاب که حاصل مقاومت و ایستادگی ملت ایران است پاسداری کنیم.

 

وی گفت: همزمان با ایام‌الله مبارک دهه فجر ۸۴ پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان امسال در شهرستان صومعه‌سرا به بهره‌برداری می‌رسد.

 

سیدمحمدی تصریح کرد: سال گذشته ۸۸ پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۷میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح شد، که طرح‌های آماده افتتاح امسال از لحاظ کیفی و اعتباری 1.5 درصد رشد داشته است.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه امسال برنامه‌های دهه فجر به دلیل شرایط کرونایی به گونه‌ای دیگر برگزار می‌شود بیان کرد: باید ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های این دهه را با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید از اجرای برنامه‌های تجمعی اجتناب ورزند و دستگاه‌های اجرایی با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها وفضای مجازی برنامه‌ها و عملکرد خود را برای مردم تشریح کنند.

 

کد خبر 1020983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha