۴ هزار عنوان برنامه همزمان با دهه فجر در خراسان جنوبی برگزار می شود

حجت الاسلام ملایی با بیان اینکه بیش از چهار هزار عنوان برنامه طی دهه مبارک فجر امسال در خراسان جنوبی برگزار می شود، گفت: مراسمات بزرگداشت دهه مبارک فجر بدون اجتماعات مردمی و به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «احمد ملایی» صبح امروز (۱۱ بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: کارگروه های دهه فجر انقلاب اسلامی از مهرماه کار خود را به منظور برگزاری مراسمات نیمه دوم سال جاری آغاز کردند.

 


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۳۷ کارگروه برای بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی تشکیل شده است، افزود: این کارگروه ها برنامه های مختلفی را در شهرها و روستاها طی دهه مبارک فجر برگزار خواهند کرد.

 


وی با اشاره به اینکه چهار هزار عنوان برنامه در خراسان جنوبی طی دهه فجر امسال برگزار می شود، ادامه داد: از این تعداد حدود ۸۰۰ برنامه جز پروژه های عمرانی و سه هزار و ۲۰۰ عنوان جز برنامه های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و مذهبی است.

 


حجت الاسلام ملایی بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامت مردم برنامه های امسال بدون فراخوان عمومی و اجتماعات مردمی و راهپیمایی برگزار می شود و مردم می توانند از طریق رسانه ها و فضای مجازی برنامه های دهه مبارک فجر را پیگیری کنند.

 


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری برگزار می شود، افزود: برای بزرگداشت این روز مراسم سخنرانی محوری را در دستور کار داریم که بدون اجتماعات و حضور مردم برگزار می شود.

 


وی با اشاره به اینکه «زنگ انقلاب» در مدارس سراسر استان به صدا در خواهد آمد، گفت: مراسم محوری گلبانگ الله اکبر و نورافشانی امسال ساعت ۲۱ شب ۲۲ بهمن در خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 


حجت الاسلام ملایی با اشاره به ولادت حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: تلاش شده است تا همه برنامه های بزرگداشت دهه مبارک فجر با موضوع فاطمی هماهنگ شوند.

 


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۴۲ گروه دانش آموزی در قالب سرودهای پاتوقی به اجرای برنامه در بیرجند طی دهه فجر خواهند پرداخت، افزود: نمایشگاه های مختلف عکس، پوستر و نقاشی در سراسر استان با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی برپا خواهند شد.

 


وی در پایان بیان کرد: شعار محوری دهه فجر امسال «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» است و برنامه های امسال بر پایه این شعار تنظیم شده اند.

کد خبر 1021008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha