دهه فجر فرصت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت اجرای طرح ملی ایران قوی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: دهه فجر فرصت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با تبریک فرارسیدن دهه فجر گفت: دهه فجر فرصت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: شکل گیری حکومت پهلوی به خواست و حمایت استکباری انگلیس در ایران آغاز شد و به دنبال خود چپاول و غارت میراث ایرانی اسلامی را بیش از همیشه به همراه داشت.

 

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در سایه سار رهبری حضرت امام خمینی(ره) تاریخ را با تحول اساسی روبه رو کرد و نشان داد که حکومت دینی برپایه ایدئولوژی اسلامی تا چه اندازی می تواند زمینه تحقق شکل گیری و ایجاد انقلابی مردمی برمبنای دین باشد. 

 

وی عنوان کرد: دهه فجر فرصتی است برای بازنگری ، تأمل، تبیین و بیان دستاوردهایی که طی این چهل و یک ساله در ایران اسلامی در سایه سار انقلاب مردمی ایران محقق شده است.

 

حجت الاسلام شکری عنوان کرد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که شعار شکل گیری انقلاب مردمی ایران بود امروز در ابعاد مختلف دستاوردهای کلانی دارد که طرح ملی ایران قوی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد در ۱۲ رواق به آن می پردازد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: فعالیت ۳۱۰ کانون فرهنگی هنری مسجد در سطح استان البرز نمونه ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که با اهتمام بچه های مسجد و با مدیریت امام مسجد در جهت پویایی و احیاء مسجد تراز اسلامی فعالیت دارند.

 

 

کد خبر 1021272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha