پرداخت ماهانه ۴۵۰ میلیارد تومان به مستمری بگیران انزلی

حسین نژاد از پرداخت ماهانه ۴۵۰ میلیارد تومان به مستمری بگیران شهرستان بندرانزلی خبر داد و گفتت: ۲۴ هزار نفر در انزلی تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی ،«علی حسین نژاد» امروز (شنبه،۱۱بهمن) در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان که به میزبانی انزلی در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد گفت: در شهرستان بندرانزلی ۶۵ درصد افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند درحالیکه میانگین کشوری در این زمینه ۵۲ درصد است.

 

مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه ماهانه ۶۰۰ نفر در انزلی مقرری بیمه بیکاری دریافت می کنند افزود: افرادی که به تامین اجتماعی مراجعه می کنند عموما مطالبه گر هستند و از این حیث با مددجویان سایر دستگاه های خدماتی متفاوتند.

 

وی از پرداخت ماهانه ۴۵۰ میلیارد تومان به مستمری بگیران شهرستان بندرانزلی خبر داد و اظهار داشت: ۱۲ هزار و ۲۰۰ نفر مستمری بگیر مستقیم در انزلی وجود دارد که با افراد تحت پوشش این رقم به ۲۴ هزار نفر می رسد.

 

حسین نژاد  در ادامه از اجرای طرح ۳۰۷۰ در این شرایط سخت اقتصادی با توجه به تحریم های ظالمانه خبر داد و یاد آور شد: بر اساس این طرح  ۳۰ طرح اولویت دار در سازمان تامین اجتماعی اجرا می شود و ۳۰ وظیفه تامین اجتماعی در حال عملیاتی شدن به صورت غیر حضوری به متقاضیان است که ۲۰ طرح تا پایان بهمن رونمایی شده و ۱۰ طرح دیگر نیز به زودی عملیاتی خواهد شد.

 

وی این طرح را در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا اعلام و خاطر نشان کرد : سالانه ۹۴میلیون مراجعه به سازمان تامین اجتماعی صورت می گیرد که با اجرای طرح مذکور مراجعه حضوری ۷۰ میلیون نفر به سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور کاهش می یابد.

کد خبر 1021323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha