پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان وام اشتغال کم بهره به مددجویان بهزیستی

نحوی نژاد گفت: در گیلان یک میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان در بخش اشتغال وام کم بهره به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان گیلان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «حسین نحوی نژاد» امروز (شنبه،۱۱بهمن) در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان که به میزبانی انزلی در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد تصریح کرد: تاکنون یک میلیارد تومان در حوزه پیشگیری، توانبخشی و اجتماعی برای جهیزیه، مسکن و ... به مددجویان پرداخت شده است.

 

مدیر کل بهزیستی گیلان گفت: بهزیستی یک سازمان تک ماموریتی نیست و سازمانی بین بخشی و فرابخشی است و برای رسیدگی به آسیب هایی مانند خودکشی، طلاق، کودک آزاری، سالمند آزاری و ... نیازمند همکاری دستگاههای حاکمیتی است.

 

وی قدرت هماهنگ کنندگی مطلوب و تعامل مثبت با نماینده عالی دولت و سایر کنشگران این عرصه در این زمینه را راه گشا دانست و اذعان کرد: در گیلان یک میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان وام اشتغال کم بهره به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان گیلان پرداخت شده است.

 

نحوی نژاد با اشاره به مشکلات بهزیستی در خصوص تامین اقلام بهداشتی جهت مقابله با کرونا، خاطر نشان کرد: بهزیستی با کمک خیرین، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ‌و بنیاد مستضعفان توانست ۹ میلیارد تومان اعتبار جذب و در این بخش هزینه کند.

کد خبر 1021325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha