زنگ انقلاب در مدارس گیلان نواخته شد

همزمان با لحظه ورود تاریخی امام به میهن، زنگ انقلاب در مدارس گیلان نواخته شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، همزمان با نخستین روز از دهه فجر و  لحظه ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور، زنگ انقلاب توسط «ارسلان زارع» استاندار رأس به صورت نمادین در مدرسه پسرانه شهید بیگلو شهر رشت نواخته شد.

 

«ارسلان زارع» در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با تبریک ایام الله دهه فجر با بیان اینکه همه ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی تاثیرگذار بودند گفت: برای صیانت و پاسداری از آرمان‌های انقلاب و دستاوردهای آن بسیاری از فرزندان این مرزو بوم تقدیم نظام شدند که باعث افتخار انقلاب است.

 

وی حضور حداکثری مردم و صیانت از دستاوردهای آن را وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران از سایر انقلاب‌ها اعلام کرد و بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی از پیشرفت و بالندگی نظام جمهوری اسلامی ایران هراس دارند و با وجود تمام توطئه‌ها، با ایستادگی ملت ایران به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری شکست خوردند.

 

زارع از افتتاح ۸۹۵ پروژه با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۸۱۱ میلیارد تومان در گیلان خبر داد و اعلام کرد: پروژه‌های دهه فجر امسال به لحاظ اعتبار با رشد ۹۶ درصدی همراه بوده است.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه این تعداد پروژه برای ۴۱ هزار و ۶۹۸ اشتغال ایجاد می‌کند افزود: بالغ بر دو هزار و ۲۳۱ میلیارد تومان از پروژه‌ها به همت بخش خصوصی مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

 

«محمد رحمتی» هم در این آیین با بیان اینکه امسال به دلیل شرایط کرونایی و عدم حضور دانش‌آموزان در مدارس برنامه‌ها در بستر فضای شاد برگزار می‌شود افزود: در دهه فجر امسال ۱۲ مدرسه با ۸۰ کلاس درس به همت خیرین به بهره برداری می‌رسد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد: برای بهره‌برداری از این مراکز آموزشی، بیش از ۲۸ میلیارد تومان از سوی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان هزینه شده است.

 

کد خبر 1021555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha