نتیجه ارزیابی فعالیت کمیته های ستاد دهه فجر منتشر می شود

فرماندار فاروج گفت: تمام فعالیت های کمیته های ستاد گرامیداشت دهه فجر در این دهه ارزیابی و نتیجه آن برای اطلاع مردم در فضای مجازی و حقیقی منتشر می شود.

«حسن نجفی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: اهمیت دهه فجر بر کسی پوشیده نیست و انقلاب ما مهم ترین انقلاب سیاسی، اجتماعی، معنوی و فرهنگی قرن بیستم است و حالا زمانی است که ثمرات این حرکت عظیم را در جامعه تبیین و به مردم اطلاع رسانی کنیم.

 

فرماندار فاروج گفت: امسال شهرستان باید در حوزه فضا سازی و ارائه گزارش خدمات و فعالیت های فرهنگی در فضای مجازی الگو باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه نباید محدویت های اعمال شده برای کرونا دلیل بر کم کاری مدیران شود، افزود: فاروج، شهرستان 6.7 دهم درصدی استان سرشار از ظرفیت ها و توانمندی هایی است که مغفول مانده است.

 

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه ها موظف به ارائه مهمترین دستاوردها و افتخارات و رتبه های اول تا سوم خود در چند سال اخیر به صورت مستند شده اند، گفت: خیلی از قابلیت های فاروج مغفول مانده که با معرفی آن می توانیم سرمایه گذاران را علاقه مند به حضور در شهرستان کنیم.

 

نجفی گفت: شهرستان فاروج به نسبت جمعیت، رتبه اول ایثار و شهادت را در استان دارد و بافت فرهنگی و مذهبی دارالعلما  و اتحاد و همدلی مردمان آن مهمترین ظرفیت فرهنگی و اجتماعی است که از آن بهره برداری کافی نشده است.

 

فرماندار فاروج گفت: شهرستانی که کمتر از هفت درصد مساحت استان را دارد، بزرگترین واحد زعفران، بزرگترین واحد تولیدی لبنی، دارای تنها واحد تولید کاغذ استان، دارای بزرگترین واحد تولید رب صادراتی، تولید کننده 50 درصد سیب زمینی و 26 درصد انگور استان است اما این توانمندی ها به خوبی اطلاع رسانی نمی شود.

 

وی گفت: رویکرد فعالیت ها با محوریت همین ظرفیت ها برنامه ریزی شده تا با استفاده از آن شاهد شکوفایی و توسعه شهرستان در حوزه های مختلف باشیم.

 

 

 

کد خبر 1021570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha