جغرافیای انقلاب اسلامی از مدرسه فیضیه به سراسر جهان گسترده شده است

آیت الله عابدینی گفت: به برکت انقلاب اسلامی جغرافیای انقلاب گستردگی خود را از مدرسه فیضیه به سراسر جهان آغاز کرده است و این همان حقیقتی است که امام فرمودند ما انقلاب مان را به سراسر جهان صادر می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در مراسم چهل و دومین گلبانگ انقلاب که امروز (یکشنبه ۱۲ بهمن) در دبیرستان شاهد بهشتیان قزوین برگزار شد، بیان کرد: خداوند متعال وعده داده است هر کس برای یاری دین خدا، بندگان خدا و پشتیبانی از مظلومان عالم قیام کند، خداوند متعال او را یاری می کند، بنابراین باید تبریک گفت روزی را که روز تحقق نصرت الهی بود و به طور باورنکردنی خداوند متعال عزت و اقتدار مسلمانان و مستضعفان را رقم زد.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: دانش آموزان و دانشجویان نیروی محرک انقلاب بودند و باید پیروزی انقلاب اسلامی را به همه تبریک گفت زیرا همه در انقلاب اسلامی بسیج شده بودند و ما به همه ملت ایران از هر قشر و گروهی تبریک می گوییم و این انقلاب نتیجه زحمات جدی امام راحل بود.

 

وی اعلام کرد: امروز انقلاب ما به مدرسه فیضیه محدود نمی شود و در گستره کشورهای اسلامی، فلسطین، یمن، افغانستان، سوریه، پاکستان و جاهای مختلف دنیا فرزندان انقلاب دارند این انقلاب را پیش می برند و دامنه این انقلاب در حال گسترده تر شدن است.

 

آیت الله عابدینی تأکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی، جغرافیای انقلاب گستردگی خود را از مدرسه فیضیه به سراسر جهان آغاز کرده و این همان حقیقتی است که امام فرمودند ما انقلاب مان را به سراسر جهان صادر می کنیم و این امر امروز مشهود است.

 

وی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی علم، دانش و سواد احترام ویژه ای یافت و در همه جای کشور شرایط دگرگون شد و باسوادان از نظر آمار و ارقام رشد کمی و کیفی داشتند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: با انقلاب اسلامی، کرامت انسانی به مردم ما بازگشت و امام خمینی (ره) فرمودند ما آمریکا را زیرپا له می کنیم؛ اقتصاد ما با انقلاب اسلامی دگرگون شد و امکانات نظامی ما رنگ دیگری گرفت و این را دشمن خوب می داند و از همین رو مودبانه فرمان سربازان ما مورد اطاعت ناوگان های هواپیمایی آمریکا است. 

 

وی با اشاره به پیشرفت کشور در عرصه بهداشت و درمان یادآور شد: ساخت واکسن کرونا یکی از پیشرفت هایی است که به برکت انقلاب صورت گرفته و در همه عرصه های دارو و درمان این پیشرفت را شاهد هستیم.

 

کد خبر 1021586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha