معرفت افزایی راهگشاهی  موانع انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه دهه فجر حصار استبداد را در ایران شکست، گفت: معرفت افزایی در بین آحاد جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان راهگشای موانع انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین «سید احمد رضا شاهرخی» امروز(12 بهمن) درمراسم نواختن زنگ انقلاب در مدارس لرستان، اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای بیان آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اهمیت بازگو شدن آرمان های انقلاب برای دانش آموزان، افزود: انقلاب اسلامی یک فرصت تارخی برای ملت ایران است.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با مشارکت همه اقشار ایران اسلامی به پیروزی رسید، افزود: در این فرصت دانش آموزان در پیدایش انقلاب اسلامی و تداوم آن نقش بسزایی در تحت تعلیم و تربیت معلمان داشتند.

 

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به دستاوردهای علمی، ورزشی و فناوری انقلاب اسلامی، بیان کرد: اساتید فرهیختع، معلمان و دانش اموزان در مقاطع مختلف در رشد و تحول کشور نقش مهمی داشته اند.

 

وی با اشاره به رشادت های دانش آموزان در دوران دفاع مقدس، افزود: دانش آموزان در جبهه های نور علیه ظلمت دانش آموزان و معلمان در کنار همدیگر بودند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان  با بیان اینکه آغاز دهه فجر آغاز راهی است که باید با نیرو و توان دانش آموزان ادامه یابد ادامه داد: تهذیب نفس و جدیت درتحصیل و کسب معارف معنوی و اخلاقی وورزش خصوصیاتی است که در این مقطع از زمان می توان به کمک انقلاب اسلامی بیاید.

 

وی اظهار کرد: کاربردی کردن دانش ها و کسب معرفت افزایی رمز موفقیت انقلاب اسلامی و راهگشای موانع انقلاب اسلامی است.

 

امام جمعه خرم آباد  خاطرنشان کرد: تداوم انقلاب اسلامی مرهون تربیت اسلامی است و این تعلیم وتربیت اسلامی بایستی با کوشش دانش آموزان تحت رهنمودهای معلمان و اساتید رقم خواهد خورد.

کد خبر 1021620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha