دهه فجر فرصت مناسبی برای تقویت وحدت در جامعه است

به گفته حقیقی، دهه فجر فرصت مناسبی برای تقویت وحدت بین مردم و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان صبح یکشنبه در مراسم زنگ انقلاب اظهار کرد: دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است و بایستی جشن های آن باشکوه و مردمی برگزار شود.

 

فتح الله حقیقی با بیان اینکه دهه فجر یادآور پیروزی انقلاب و شکست دشمن است، گفت: دهه مبارک فجر، دهه عزت و ایثار است که باید به خوبی گرامی داشته شود.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان در طول 42 سال از عمر بابرکت انقلاب برای ضربه زدن به نظام تلاش های بسیاری انجام دادند، گفت: دشمنان با ترفندهای مختلف خواستند ضربه وارد کنند ولی موفق نشدند.

 

حقیقی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و عظمت است، گفت: ایران اسلامی به برکت انقلاب به دستاوردهای بسیاری دست یافته است.

 

استاندار زنجان با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا موجب شده است تا برنامه های دهه فجر در فضای مجازی متمرکز شود، گفت: باید تلاش کنیم تا برنامه ها با کیفیت بالایی برگزار شود.

 

حقیقی تاکید کرد: به خاطر شیوع کرونا نمی‌توانیم مراسم را در فضای حقیقی برگزار کنیم بنابراین برنامه‌ها در فضای مجازی با کیفیت بسیار خوبی برگزار شود.

 

وی به دشمنی آمریکا با ایران و توطئه های استکبار جهانی برای کمرنگ کردن آرمان های انقلاب اشاره کرد و گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تقویت وحدت بین مردم و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

به گفته استاندار زنجان، دستگاه های اجرایی تلاش کنند تا از این فرصت پیش آمده برای معرفی اقدامات و دستاوردهای ۴۲ ساله انقلاب و نظام به مردم استفاده کنند.

 

کد خبر 1021647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha