ملت ایران همواره پای انقلاب ایستاده اند

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه مردم قدردان انقلاب اسلامی بوده و همواره پای انقلاب ایستاده اند، گفت: مسئولان نیز باید در خدمتگزاری به این ملت از هیچ کوششی فروگذار نباشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان امروز در دیدار مسئولان استان زنجان با نماینده ولی فقیه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ایران اسلامی بدون وابستگی به قدرت های شرق و غرب، با عنایت الهی، به رهبری امام راحل و با حضور مردم همیشه در صحنه به پیروزی رسید.

 

آیت الله علی خاتمی با بیان اینکه شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی منحصر به انقلاب اسلامی بود، گفت: نظام اسلامی بدون وابستگی به بلوک شرق و غرب راه خود را ادامه داد.

 

وی با بیان اینکه در رژیم طاغوت تمام تصمیمات ایران توسط آمریکا گرفته می شد، گفت: حتی برای انتخاب نخست وزیر، شاه باید به آمریکا می رفت و دستور می گرفت.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: به فرمایش رهبری در این بیانیه باید چهل سالگی انقلاب اسلامی با چهل سالگی سایر انقلاب‌های جهان مقایسه شود.

 

امام جمعه زنجان ادامه داد: انقلاب اسلامی بدون حامی بین‌المللی و به عنوان مستقل‌ترین کشور جهان جشن چهل سالگی پیروزی را جشن می گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه مردم قدردان انقلاب اسلامی همواره پای انقلاب ایستادند و مدافع نظام بودند، گفت: مسئولان نیز باید در خدمتگزاری به این ملت از هیچ کوششی فروگذار نباشند.

 

آیت الله خاتمی به اقدامات انجام شده در استان اشاره کرد و گفت: در شرایط امروز جامعه کارهای خوبی در استان زنجان انجام شده است که این خدمات جای تقدیر دارد.

 

به گفته امام جمعه زنجان یکی از اقدامات موفق در استان برگزاری جلسات رفع موانع تولید استان است که به صورت میدانی و با حضور مدیران در استان برگزار شده است و خروجی خوبی هم دارد.

 

 

کد خبر 1021701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha