ایران اسلامی با اقتدار به راه خود ادامه می دهد

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری پیروزی انقلاب اسلامی ایران را یک معجزه عنوان کرد و گفت: با وجود تمام دشمنی‌‌‌ها و توطئه‎ها، با توکل به خدا، ایران اسلامی با اقتدار به راه خود ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، همزمان با نخستین از روز دهه مبارک فجر فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان با امام جمعه صومعه‌سرا دیدار کردند.

 

حجت‌الاسلام «محمدمهدی راشدی‌نوری» در این برنامه با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: دستاوردهای نظام مقدس اسلامی بسیار درخشان است و مشکلاتی که در کشور وجود دارد باید به همت کارگزاران انقلاب رفع شود.

 

امام جمعه صومعه‌سرا پیروزی انقلاب اسلامی ایران را یک معجزه عنوان کرد و افزود: این انقلاب بزرگ اگرچه با هدایت‌های امام راحل بزرگوار و فداکاری‌های جوانان و مردم انجام گرفت اما خدا بود که کار را تمام کرد.

 

وی با اشاره به اینکه فرار دست‌اندر کاران رژیم پهلوی از ایران، تعجب جهانیان را به همراه داشت گفت: در این 42 سال دشمنان تمام تلاش خود را کردند که به انقلاب ضربه بزنند اما با درایت رهبری و حضور به موقع مردم خواسته‌های دشمنان برآورده نشد.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری تصریح کرد: بیانیه‌ای که رهبری معظم انقلاب در سال 98 صادر کردند در واقع نقشه راه و ترسیم آینده سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی بود و اکنون هم با قدرت این نظام پیش می‌رود که نشان دهنده این است دشمنان به اهداف خود نرسیدند.

*۸۴ پروژه دهه فجر در صومعه سرا افتتاح می شود

«سیدجلال سیدمحمدی» با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: با وجود اینکه بیماری کرونا جهان را فراگرفته اما برای گرامیداشت و پاسداشت انقلاب و خاطراتی که برگ برگ آن در تاریخ ثبت شده گرامی داشته شود، برنامه‌ها با محدودیت‌های کیفی و کمی برگزار می‌شود.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه به دلیل اینکه این شهرستان در زمره شهرهای نارنجی قرا گرفته باید برنامه‌ها محدودتر برگزار شود افزود: در دهه فجر امسال مجموعه فعالیت‌هایی که از هفته دولت تا کنون آغاز شده 84 پروژه آماده بهره برداری است.

 

وی خاطرنشان کرد: 40 میلیارد تومان اعتبار صرف این پروژه‌ها شده است که از نظر کمی و کیفی نسبت به سال گذشته ۱.۵ برابر رشد داشته است.

کد خبر 1021726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha