عدم انسجام ملی به کشور آسیب می رساند/ مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی استکبارستیزی بود

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی استکبارستیزی بود، گفت: عدم انسجام ملی به کشور آسیب می رساند.

محمد مهدی زاهدی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در پاسخ به این پرسش که انقلاب اسلامی منجر به چه تحولاتی در کشور شد، گفت: انقلاب اسلامی آمد که بتواند استکبارستیزی و ظلم ستیزی کند و محرومیت را رفع کند. کشور با استقلالی که به دست آورد، توانست هم عدالت را محقق کند و هم بحث استکبارستیزی و ظلم ستیزی را اجرایی کند.

 

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با شعار استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران توانست در راستای استقلال گام بردارد و موفقیت های بزرگی کسب کند. در حوزه دفاعی و امنیتی شاهد بودیم که با حفظ استقلال مان چه دستاوردهایی را داشتیم. در حوزه علمی و فناوری و یا رسیدگی به محرومان نیز تحولاتی رخ داد که به هیچه عنوان قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

 

وی با بیان اینکه کارهای بزرگی در طول 40 سال گذشته به یمن انقلاب اسلامی در کشور انجام شده است که باید قدر آنها را دانست، گفت: بومی سازی صنایع و بومی سازی دانش و فناوری موفقیت های بزرگی است که در پرتو آنها ما توانسته ایم در حوزه های دیگر نیز به خوبی بدرخشیم.

 

وی با اشاره به آسیب هایی که انقلاب اسلامی را تهدید می کند، گفت: ما باید تلاش کنیم انسجام ملی داشته باشیم. عدم انسجام ملی قطعا به کشور آسیب می رساند و ما را در هر موضوعی دچار چالش و بحران می کند.

 

وی ادامه داد: بکارگیری مدیران جهادی و جوانان و نخبگان تحصیل کرده و با استعداد کشور که آرمان خواهی آنها به کشور کمک می کند نیز باید در اولویت برنامه هایمان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: عدم شفافیت در بسیاری از حوزه ها مانند حوزه های بانکی و اقتصادی به کشور آسیب رسانده است. باید در این رابطه اقدامات جدی انجام شود و با شفافیت آسیب هایی را که در این حوزه متوجه کشور بوده است، رفع کنیم.

 

 

کد خبر 1021763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha