برگزاری نشست «انقلاب اسلامی ، ولایت فاطمی» ویژه مداحان در آران و بیدگل

رئیس کانون مداحان شهرستان آران و بیدگل از برگزاری نشست «انقلاب اسلامی ، ولایت فاطمی» ویژه مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) این شهرستان خبر داد.

«روح اله اوقانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) نشست «انقلاب اسلامی ، ولایت فاطمی» در آران و بیدگل برگزار می شود.

 

رئیس کانون مداحان شهرستان آران و بیدگل افزود: این مراسم به همت کانون مداحان شهرستان آران و بیدگل و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، کمیته قرآن و تشکل های دینی ستاد دهه فجر و هیئت امنای امامزاده هادی(ع) این شهرستان و با حضور امام جمعه آران و بیدگل و مداحان اهل بیت(ع) در روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه ساعت ۱۹ تا ۲۱ در شبستان حضرت زهرا(س) امامزاده هادی(ع) آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

 

اوقانی با بیان اینکه تقارن دهه فجر امسال با ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) فرصتی برای تبیین شخصیت حضرت زهرا (س) در حوزه ولایت پذیری است، گفت: اجرای مدح و منقبت حضرت زهرا(س) توسط مداحان شهرستان ، شعرخوانی شعرای آیینی، تجلیل از مداحان پیشکسوت و پیرغلام و سخنرانی امام جمعه محترم شهرستان آران و بیدگل پیرامون ولایت پذیری حضرت زهرا(س) و انقلاب اسلامی از جمله برنامه های این نشست خواهد بود.

 

رئیس کانون مداحان آران و بیدگل در ادامه اظهار داشت: دهه فجر یادآور رشادت‌ها و ایثارگری ملت قهرمان و شهیدپرور ایران در مسیر دستیابی به استقلال، آزادی و برپایی نظام مقدس اسلامی است. تلاشی  که امید و خودباوری را در بطن جامعه ، رونق بخشید و الگویی عملی و الهام ‌بخش را برای آزادیخواهان عالم به ارمغان آورد.

 

اوقانی افزود: پاداش و ثمره این رشادت ها و ایثارگری ها در سایه پیروی از ولایت فقیه استقرار انقلاب اسلامی شد که باید شکرانه آن را به جای آورد و یکی از جنبه های شکرگزاری، بیان رشادت ها، جان فشانی ایثارگران و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل های بعد است./


 

کد خبر 1021806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha