۲۳ طرح تعاونی در لرستان افتتاح می شود

آشتاب گفت: ۲۳ طرح تعاونی با سرمایه‌گذاری ۲۴ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در این استان افتتاح می‌شود.

« علی آشتاب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: توسعه فرهنگ تعاون بستر تقویت اشتغال و بهبود وضعیت تولید در جامعه است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از افتتاح 23 تعاونی در استان طی دهه فجر خبرداد و افزود: این تعداد تعاونی با حجم 24 میلیارد تومان افتتاح می شود.

 

وی ادامه داد: این تعداد تعاونی در بخش های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی، مسکن،خدمات و تولیدی تشکیل شده است.

 

آشتاب با اشاره به اینکه این تعاونی ها دارای ۸۴۳ عضو می باشند تصریح کرد: ۶ میلیارد تومان از سرمایه ۲۴ میلیارد تومانی این تعاونی ها در قالب تسهیلات تامین شده است و با راه اندازی آنها ۱۸۱ فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

 

وی اظهار داشت: تعاون به عنوان مردمی‌ترین بخش اقتصاد در اشتغالزایی و تحقق رفاه اجتماعی است که با تجمیع سرمایه های کم، انجام فعالیت های بزرگ اقتصادی و بهره گیری از توان افراد در حوزه های مختلف نقش مهمی در توسعه و جهش تولید کشور دارد.

 

آشتاب با تاکید بر ضرورت معرفی دستاوردهای نظام در دهه فجر ادامه داد: علاوه بر افتتاح تعاونی، برنامه های فرهنگی از جمله نواختن زنگ انقلاب کارگری، غبارروبی گلزار شهیدان و تجلیل از خانواده شهدا، تقدیر از کادر درمانی در دستور کار قرار دارد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اظهار کرد: ۲ هزار و ۸۶۷ شرکت تعاونی فعال در لرستان وجود دارد که زمینه اشتغال بیش از ۳۰ هزار نفر را فراهم کرده اند.

کد خبر 1021821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha