برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه در رده‌های بسیج دانشجویی همزمان با دهه فجر

صفری گفت: بیش از ۵۰ عنوان برنامه در قالب ۵۰۰ برنامه در رده‌های بسیج دانشجویی همزمان با دهه فجر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، «محمود صفری» ، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۵۰ عنوان برنامه در قالب ۵۰۰ برنامه در رده‌های بسیج دانشجویی همزمان با دهه فجر برگزار می‌شود که این برنامه‌ها تا پایان ماه ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به تشکیل و راه اندازی قرارگاه زن مسلمان با مشارکت فعالان نخبه و دانشجویان ادوار مختلف بسیج دانشجویی، گفت: بسیج دانشجویی استان در دهه فجر امسال برنامه‌های خود را با شعار " انقلاب اسلامی، بالنده و پاینده، چون کوه استوار" اجرایی می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه در این راستا با توجه به وضعیت کرونایی برنامه‌ها کمی متفاوت‌تر و با رویکرد آگاه سازی بیشتر جوانان در کنار سایر آحاد جامعه برگزار می‌شود، تصریح کرد: مهمترین رکن برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر، برگرفته از نوع نگاه رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی آذربایجان غربی گفت: در این سال‌ها، کلیت نظام و این حاکمیت الهی پیشرفت شگرفی به ارمغان آورده ولی امکان دارد در برخی عرصه‌های اقتصادی کم و کاستی‌هایی داشتیم و معتقدیم مقابل بمباران رسانه‌ای، باید معارف انقلاب را به درستی تبیین کنیم تا نسل آینده برداشت درستی از انقلاب داشته باشد.

وی برگزاری پویش همگانی ختم قرآن در استان به یاد و نام امام راحل و شهدای انقلاب، تدوین دستاوردهای انقلاب با در نظر گرفتن عناوین مطرح شده در گام دوم انقلاب، تداوم پویش نذر خون توسط دانشجویان، اعزام ۵۰ گروه جهادی در مناطق حاشیه نشین استان در قالب تلاش در قالب طرح شهید سلیمانی و طرح محرومیت زدایی و کمک‌های مومنانه، را از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی استان در دهه فجر عنوان کرد.

کد خبر 1021933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha