۶۹ پروژه عمرانی محرومیت زدایی در خراسان شمالی به بهره برداری می رسد

مسئول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، از اجرایی شدن و افتتاح ۶۹ پروژه عمرانی محرومیت زدایی به مناسبت دهه فجر در استان خبر داد.

«دانیال نقویان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر، گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، به همت سپاه و بسیج، 69 پروژه عمرانی محرومیت زدایی در خراسان شمالی اجرایی و به بهره برداری می رسد.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: این پروژه ها در قالب پروژه های کوچک عام المنفعه است.

 

وی با بیان اینکه اعتبار این طرح ها از محل کمک های خیرین، خاتم الانبیاء، صندوق های قرض الحسنه و ظرفیت گروه های جهادی تأمین شده است، اظهار کرد: حدود هفت میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه ها هزینه شده است.

 

نقویان افتتاح و کلنگ زنی 13 مسکن مددجویان بهزیستی، افتتاح مسکن مددجویان کمیته امداد، لایروبی قنوات، بهسازی چشمه ها، ساخت خانه عالم، ساخت و مرمت مساجد، افتتاح پایگاه بسیج، افتتاح سالن ورزشی (روستاهای قزل، ایور و ربات شهرستان گرمه) و افتتاح چهار مدرسه در شیروان و اسفراین را بخشی از این پروژه ها اعلام کرد.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی همچنین از افتتاح درمانگاه بسیجیان آشخانه و پایگاه های بسیج محلات راز و جرگلان در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

 

وی افزود: این پروژه ها به صورت نمادین در نهمین روز از دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

 

نقویان خاطرنشان کرد: چهار کارگاه اشتغالزایی خیاطی نیز در شهرستان های اسفراین، شیروان، بجنورد و راز طی این دهه افتتاح می شود.

 

وی افزود: در ایام الله دهه مبارک فجر حدود یک هزار و 600 گروه جهادی برای اجرای فعالیت ها و برنامه ها فعالیت دارند.

 

 

 

آرزو یوسفی 

کد خبر 1021951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha