تحلیل و توصیف امام خمینی (ره)  جز غیرممکن انقلاب اسلامی است

فرهنگی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) را تحلیل و توصیف کردن جز غیرممکن انقلاب اسلامی است، گفت: در جهان شخصیتی چون امام راحل کمیاب است و بسیاری از انقلاب های اخیر، اسلامی بود و خلا رهبری که تئوری داشته باشد در آنها احساس می شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمد حسین فرهنگی سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در برنامه «به وقت ایران» گفت: در نهضت صدر اسلام پیامبر اکرم (ص) و امام علی (ع) و یارانشان را تحلیل می کنید و می بینید هر زمانی که یاران بیشترین همراهی می کردند موفقیت ها بیشتر بوده است.

 

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) را تحلیل و توصیف کردن جز غیرممکن انقلاب اسلامی است. در جهان شخصیتی چون امام راحل کمیاب است و بسیاری از انقلاب های اخیر، اسلامی بود و خلا رهبری که تئوری داشته باشد و قدرت اجرا و عمل داشته باشد در این انقلاب ها احساس می شد.

 

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی توضیح داد: امام راحل از همان روز اول حضور در ایران مدیریت خود را آغاز کرد و جلوی هرج و مرج های مرسوم انقلاب ها از این طریق گرفته شد.

 

فرهنگی ادامه داد: جنگ برای ما فرصتی شد و امام راحل پس از قطعنامه، بیانیه ای دادند و فرصت ها را برشمردند. اعتماد به نفس و ارزش ها در جنگ بازیابی شد و گامی رو به جلو برداشتیم و شخصیت هایی مانند شهید سلیمانی، باکری، همت و... از جنگ آمدند. امروز اگر دشمن جرات تعرض ندارد به دلیل بنیه دفاعی است.

کد خبر 1022007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha