مبارزه بی امان با قاچاقچیان اسلحه و احشام در مرزهای ایلام

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ایلام، از مبارزه بی امان و برخورد قاطع با قاچاقچیان اسلحه و مهمات و احشام در مرزهای استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «عباس گوهری» در جمع مرزبانان گروهای مرزی مستقر در مرز صالح آباد شهرستان مهران، اظهار کرد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای مبارزه با قاچاق و تاکیدات رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در زمینه تقویت روحیه مرزبانان به صورت مداوم در جمع نیروهای مسلح استان وبخصوص مرزبانان جان برکف حاضر میشویم.

 

وی افزود: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و تحریم های ظالمانه دشمنان، مرزبانان با قاچاقچیان اسلحه و مهمات و احشام بی امان مبارزه و برخورد کنند و در این راستان مورد حمایت قاطع سازمان قضایی قرار میگیرند.

 

گوهری، با تاکید بر اینکه در مرزهای استان به قاچاقچیان اجازه کوچکترین تحرک داده نمیشود تصریح کرد:مرزبانان با قدرت تمام با هرگونه قاچاق برخورد کنند.

 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ایلام، ادامه داد: با اقدامات شبانه-روزی و شجاعانه مرزبانان استان خوشبختانه امنیت بسیار خوبی در مرزها حاکم است و در این راستا مشکل خاصی نداریم.

 

گوهری گفت: گشت های خودرویی و موتوری مرزبانی دائم در مرزهای استان فعال هستند و در صورت مشاهده کوچکترین تعرض مرزی برخورد قاطع صورت میگیرد.

 

وی با بیان اینکه با تمام توان از خاک وطن و تمامیت ارضی مرزها دفاع خواهیم کرد، بیان کرد: تمام نواحی مرزی استان در رصد و اشراف اطلاعاتی کامل نیروهای مسلح استان و بخصوص مرزبانی قرار دارد.

 

در پایان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ایلام، ضمن تدریس قانون بکارگیری سلاح و مجازات جرائم نیروها و مواد قانونی ۴۵ تا ۵۵ برای مرزبانان،  از پاسگاه های مرزی، هلالی شمالی، هلالی جنوبی، آبشور، تپه شهدا و میمک بازدید به عمل آورد و از نزدیک با مرزبانان به گفتگو پرداخت.

کد خبر 1022030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha