۵۵۷ پروژه در دهه فجر به بهره برداری می رسد

جمالی پور گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر ۵۵۷ در استان قزوین به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «هدایت الله جمالی پور» شب گذشته (یکشنبه ۱۲ بهمن) در ویژه برنامه کارنامه در شبکه استانی مرکز قزوین بیان کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر و فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۵۵۷ پروژه استان قزوین در بخش های مختلف به بهره برداری می رسد.

 

استاندار قزوین ادامه داد: این طرح ها در حوزه های زیربنایی و عمرانی، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی با ارزش ریالی ۷ هزار و ۵۶۲ میلیارد ریال اعتبار افتتاح خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته ۳۷۰ پروژه در امور زیربنایی و عمرانی با ۲ هزار و ۴۸۹ میلیارد ریال اعتبار و در بخش اقتصادی ۱۰۴ پروژه با ۴ هزار و ۵۴۱ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد.

 

جمالی پور اعلام کرد: در بخش فرهنگی و اجتماعی هم ۸۳ پروژه با ۵۳۱ میلیارد ریال در استان اقتتاح خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: بهره برداری از این طرح ها زمینه ساز اشتغال ۷ هزار و ۳۰۲ نفر است که از این تعداد ۳ هزار و ۲۲۲ نفر به صورت مستقیم و ۴ هزار و ۸۰ نفر هم غیرمستقیم مشغول به کار خواهد شد.

 

استاندار قزوین گفت: پروژه های مهمی در استان در حال انجام است نظیر پروژه صنایع مس طارم که تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

 

وی تأکید کرد: این پروژه با اعتبار ۳۵۱ میلیارد تومان در حال اجراست که اشتغالزایی مستقیم را برای ۳۰۰ نفر به دنبال دارد.

 

جمالی پور اظهار کرد: پروژه انتقال آب از سد طالقان به آبیک هم با توجه به محدودیت های اعتباری که وجود داشت سال آینده به بهره برداری می رسد.

 

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش های مختلف یادآور شد: در حوزه بهداشت و درمان، صنایع موشکی، آموزشی و غیره پیشرفت های بسیاری را شاهد هستیم که همه اینها به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده است.

 

کد خبر 1022057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha