حضرت فاطمه(س) در همه ابعاد زن بودن نمونه است

حیدری با بیان اینکه اگر تا دیروز نقش آفرینی اجتماعی زنان به عنوان شعار مطرح می شد، امروز از آن به عنوان مقصود یاد می شود و باعث افتخار است، گفت:حضرت فاطمه(س) بانویی است که در همه ابعاد زن بودن نمونه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدرضا حیدری» امروز(۱۳ بهمن) در صد و نوزدهمین صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: دهه فجر بهانه ای است که ضمن گرامیداشت این ایام باید به مسیر ۴۲ سال گذشته بازگردیم و عدم تحقق برخی اهداف را مورد بررسی قرار دهیم همچنین امروز ۱۳ بهمن ماه، سال روز تولد شهید مطهری است، ایشان درست در همین روزها به عنوان یک نظریه پرداز در تلاش بود برای آشنایی مردم سالاری و دین تلاش کند که در تمامی آثار او قابل مشاهده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ضمن اشاره به ولادت حضرت زهرا و تبریک روز زن، بیان کرد: نقش آفرینی زنان در قبل، حین و پس از جنگ قابل توجه است و نیمی از بار توسعه بر دوش آنان قرار دارد.

 

حیدری خاطرنشان کرد: اگر تا دیروز نقش آفرینی اجتماعی زنان به عنوان شعار مطرح می شد، امروز از آن به عنوان مقصود یاد می شود و باعث افتخار است که در شورای اسلامی دو بانو در جمع ما هستند و در سطوح عالی مدیریتی شهرداری نیز بانوانی حضور دارند که اگرچه نسبت آن با مردان یکسان نیست، اما بستر آن فراهم شده است.

 

وی اضافه کرد: حضرت فاطمه(س) بانویی است که در همه ابعاد زن بودن نمونه است و مظهر دختر در برابر پدر، مظهر مادر در برابر فرزند و مبارز و مسئول در برابر سرنوشت جامعه است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: حضرت فاطمه(س) الگوی کنش سیاسی و اجتماعی است و نقش کنش گری برجسته ای را در دوره حیات خود ایفا کرده و الگویی برای بانوان است.

 

حیدری عنوان کرد: ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی را تبریک عرض می کنم، در این تاریخ شایعاتی مبنی بر کودتا ارتش مطرح شده بود که با رژه نظامی در برابر امام (ره) تقریبا رژیم شاه را ناامید و کمر آنان را شکست و شاهد آن بودیم که ۷۲ ساعت پس از این حرکت، رژیم شاه سقوط کرد.

کد خبر 1022122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha