آمار مبتلایان به بیماری کرونا در لرستان به ۶۳ هزار و ۹۸۵ نفر افزایش یافت

کوشکی با اشاره به اینکه تاکنون ۶۳ هزار و ۹۸۵ لرستانی به بیماری کرونا مبتلا شده اند، گفت: ادامه همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی برای کنترل بیماری کرونا ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، »مریم کوشکی«، امروز‌(13بهمن) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا پایان روز 11بهمن ماه جاری در مجموع 186 هزارو 409 نمونه به آزمایشگاه‌ها ارسال شده است.

 

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: تاکنون جواب 185 هزار و 998 نمونه داده شده است که از این تعداد جواب 122هزار و 13 مورد منفی اعلام شده است.

 

وی آمار مبتلایان به کرونا را  ۶۳ هزار و 985 نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون یک هزار و 325نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان باختند.

 

کوشکی با بیان اینکه امکان در راه بودن خیز مجدد ویروس کرونا وجود دارد، بیان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی لازمه مقابله با این ویروس و قطع زنجیره انتقال است.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: از مردم در خواست می شود برای کنترل بیماری کرونا نسبت به دوری از تجمع، کاهش ترددهای غیر ضروری، تهویه ی مناسب فضا توجه بیشتری داشته باشند.

کد خبر 1022212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha