مسئولان در راستای اتحاد و انسجام ملی گام بردارند

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حفظ انسجام و اتحاد ملی در کشور گفت: بیشترین آسیب را ما از نگاه های حزبی و سیاسی در کشور خورده ایم و مردم از این نوع نگاه خسته شده اند.

محمدحسن آصفری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در پاسخ به این پرسش که چه آسیب هایی متوجه انقلاب اسلامی است، گفت: ما انقلاب نکردیم که دور کشورمان را ببندیم و با جایی ارتباط نداشته باشیم با همه دنیا بر اساس عزت، حکمت و مصلحت قرار است رابطه داشته باشیم و خط قرمز ما رژیم صهیونیستی است.

 

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما علاقه مند به رابطه با همه دنیا هستیم منتهی به شرط اینکه که حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسند. یکی از شعارهای اصلی انقلاب ما این بود که ما را از زیر سلطه بیگانگان بیرون بیاورند.

 

وی با بیان اینکه رابطه ما با دنیا باید «برد برد» باشد، گفت: اینکه برخی به دنبال این هستند که ما با کشورهای دیگر رابطه نداشته باشیم، اصلا قابل قبول نیست. ما به جز رژیم صهیونیستی علاقه مند به ارتباط با همه کشورها هستیم.

 

وی از دیگر آسیب هایی را که متوجه انقلاب اسلامی است عدم شفافیت عنوان کرد و گفت: نباید شفافیت فقط در بحث آرا خلاصه شود. باید در همه حوزه ها وجود داشته باشد. شفافیت درآمد مسئولان و هدایایی که گرفته می شود اموال و املاکی که مسئولان دارند و همه این موارد باید شفاف به اطلاع مردم برسد. عدم شفافیت در این رابطه مردم را نسبت به انقلاب دلسرد می کند.

 

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی افزود: ما معتقدیم باید ارتباط مردم و مسئولان گرم تر از این باشد. مردم نسبت به شکاف ایجاد شده بین مسئولان و خودشان نگران هستند و این شکاف نباید به گونه ای باشد که اهداف انقلاب و نظام را زیر سوال ببرد و مشکلی ایجاد کند.

 

وی گفت: رانت ها و فساد باید از بین برود و با مردم شفاف سخن بگوییم. چه مسئولان در قوه قضاییه چه مسئولان در دولت و مجلس باید خودشان را مکلف به پاسخگویی به مردم بدانند.

 

وی همچنین در ادامه با تاکید بر حفظ انسجام و اتحاد در کشور گفت: هر چقدر ما بتوانیم اتحاد و انسجام بین خودمان را بیشتر کنیم موفقیت مان بیشتر است. بیشترین آسیب ها را ما از نگاه های سیاسی و حزبی خورده ایم. مردم از نگاه های حزبی خسته شده اند و به دنبال نگاه هایی هستند که در آن همه افراد جامعه دیده شوند. همه مسئولان چه در دولت چه مجلس و چه قوه قضاییه بایستی در جهت ایجاد اتحاد و انسجام ملی برای خدمت به مردم تلاش کنند.

 

 

کد خبر 1022272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha