اعضای خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی مشخص شدند

اعضای هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات خراسان شمالی با برگزاری انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات هفت استان کشور از جمله خراسان شمالی عصر امروز دوشنبه مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ بر اساس اعلام وزارت ارشاد در این رای گیری که با مشارکت ۸۴ درصدی واجدین شرایط رای دادن در استان خراسان شمالی انجام شد به ترتیب علی خادمی، سهراب ابراهیمی، ملک محمد علیزاده، محمد آگاهی، میلاد حسین پور، و سمیرا نیستانی و رقیه گریوانی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و مجید طراوتی، یوسف پرهیزگار، وحید خادمی، پوریا مسلمی و هادی رحیمی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

 

 

همچنین در رسته بازرسان الهام علی آبادی و نفیسه سالمی به عنوان بازرس اصلی و  زهره اسدی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

 

 


گفتنی است؛ در برگزاری انتخابات امروز هفت استان کشور؛ خراسان شمالی با مشارکت ۸۴ درصدی اعضای خانه مطبوعات، در بین استان‌های کشور به مقام نخست دست یافت.

 

 


خانه مطبوعات و رسانه های استان‌های سراسر کشور تنها تشکل قانونی، صنفی، غیر انتفاعی مورد تایید وزارت ارشاد است که در راستای کمک به تامین حقوق و گسترش آزادی های قانونی و مسئولانه رسانه های استان با رویکرد صنفی؛ کمک به اقتصاد رسانه های استان از طریق آموزش و ترویج شیوه های روزآمد مدیریت رسانه؛  استعدادیابی و حمایت از آموزش و اشتغال نیروهای مستعد در حوزه روزنامه نگاری حرفه‌ای، بسط و تقویت ارتباط رسانه های استان با دستگاههای اجرایی، موسسات و نهادهای دولتی و عمومی و سایر صنوف و  تشکل‌های قانونی فعالیت می کند.

 


 

کد خبر 1022403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha