برگزاری کارگاه نهایی توانمند‌سازی کسب و کارهای فرهنگی و هنری روستاهای فارس به صورت مجازی

رضایی گفت: کارگاه نهایی توانمند‌سازی کسب و کارهای فرهنگی و هنری فارس به صورت مجازی و در مورد روستاهای «فیشور» از اوز و روستای «کریشکی» از لارستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جمشید رضایی»، امروز (دوشنبه 13 آبان) از پایان کارگاه‌های توانمند‌سازی کسب و کارهای فرهنگی و هنری در فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: شیوه درآمدزایی سبک کسب و کارهای فرهنگی ویژه خود آنهاست و فعالان این حوزه در مناطق کم‌ برخوردار و روستاها، دارای مشکلات بیشتری هستند.

رئیس انجمن کتاب فارس ادامه داد: با هدف حمایت از فعالان کسب و کارهای فرهنگی، تسهیلات یا پشتیبانی‌های ویژه‌ای برای آنها در نظر گرفته و کارگاه‌هایی برای فعالان کسب و کارهای فرهنگی و هنری و دوست ‌داران این کسب و کارها برگزار کرده است.

وی اضافه کرد: در استان فارس نیز این کارگاه ها در هفت روستا که فعالیت بیشتری در زمینه فرهنگی و هنری داشته اند، برگزار شده است  و چهارشنبه 15 بهمن نیز، کارگاه نهایی با محوریت روستاهای «فیشور» از شهرستان اوز و روستای «کریشکی» از شهرستان لارستان، از ساعت 9 و 30 دقیقه برگزار خواهد شد.

رضایی اعلام کرد: حضور در این کارگاه‌ها به صورت رایگان بوده و شرکت در آن برای همه آزاد و در آدرس اینترنتی https://b2n.ir/522250 برگزار خواهد شد.

کد خبر 1022414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha