بهره برداری از ۴۲ طرح عمرانی خدماتی فرهنگی در دهه فجر امسال

شهردار قم گفت: در دهه فجر امسال ۴۲ طرح عمرانی،خدماتی و فرهنگی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان در قم به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، شهردار قم امروز(دوشنبه۱۳ بهمن) در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و ولادت حضرت فاطمه(س)  با اشاره به بهره برداری از  ۴۲ طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون طرح‌های مختلفی در حوزه مدیریت شهری به مناسبت‌های مختلف از جمله هفته دولت، هفته دفاع مقدس، دهه کرامت و ... به بهره برداری رسیده و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان سال جاری، تعداد این طرح‌ها به ۸۹۹ طرح در حوزه‌های مختلف شهری افزایش می‌یابد.

 

سقائیان نژاد با اشاره به اجرای طرح مدریت پسماند در سطح شهر گفت: با آغاز به کار طرح تکمیلی سایت مدیریت پسماند روزانه ۶۰۰ تن زباله و پسماند به کود کمپوس تبدیل میشود.

 

وی همچنین به اجرای طرح ساماندهی مشاغل شهری پرداخت و گفت: با راه اندازی شهرک صنوف و شهرک آهن گران تمامی فعالان در این حوزه به این شهرک‌ها منتقل میشوند.

 

شهردار قم در ادامه گزارشی از فعالیت دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ارائه داد و افزود: در حال حاضر ۱۱۰۰ دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی در این دانشگاه تحصیل میکنند.

 

سقائیان نژاد با اشاره به افزایش ۶ برابری جمعیت دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی شهرداری در طول سه سال گذشته گفت: با وجود رشد قابل توجه دانشجویان مجموعه مدیریتی دانشگاه و شهرداری قم به دنبال کیفی سازی تحصیل و تربیت نیرو‌های متخصص برای اداره بهتر فضای شهری هستند.

کد خبر 1022429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha