برگزاری جشن های سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در ۱۱۰ امامزاده کشور

حجت الاسلام نوروزپور از برگزاری جشن های سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در ۱۱۰ امامزاده کشور خبر داد و گفت: در شهرهایی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه حضور جمعیت می دهد، مراسم جشن با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور جمعیت محدود برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام «محمد نوروزپور» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اعلام برگزاری جشن های سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در ۱۱۰ بقعه و امامزاده کشور گفت: شهرهایی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه می دهد که جمعیت حضور یابد، مراسم جشن با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور جمعیت محدود برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: در شهرهایی که امکان برگزاری مراسم حضوری نیست،هم با مراکز صدا و سیمای استانها هماهنگی های لازم صورت گرفته است تا برنامه ها از طریق از صدا و سیما و پایگاههای اطلاع رسانی بقاع متبرکه به صورت زنده پخش می شود و سخنرانان به تبیین شخصیت حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) خواهند پرداخت.

 

حجت الاسلام نوروزپور تصریح کرد: اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران،برپایی مراسم کرسی تلاوت قرآن کریم، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران،جانبازان، خانواده شهدای مدافع حرم، عطر افشانی مزار شهدا در امامزادگان و بقاع متبرکه، اجرای عقد زوجین در اتاق های عقد امامزادگان در ایام ولادت حضرت زهرا(س) و ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

وی از برگزاری مراسم «شکوه صبر و شکر» با هماهنگی ۱۱۰ بقاع متبرکه کشور خبر داد و گفت: در این مراسم شب ۲۲ بهمن سخنرانان و خطبای برتر کشوری به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهند پرداخت. همچنین طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در ر وز ۲۲ بهمن کاروان های خودرویی که به تمثال امام خمینی(ره) و رهبری مزین شوند و به سمت میادین اصلی شهری راهپیمایی خودرویی داشته باشند.

 

 

 

کد خبر 1022480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha