جشن انقلاب و میلاد حضرت زهرا (س) در مسجد امام سجاد (ع) برگزار می شود

طاهری گفت: جشن چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن، به همت کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان ۱۵ بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد برگزار می شود.

«احسان طاهری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: جشن چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن، به همت کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان 15 بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: جوانان امروز با حضور و همکاری در برنامه های فرهنگی مساجد راه انقلاب و شهدا را ادامه می دهند چرا که تداوم مسیر انقلاب اسلامی در گرو تعهد و این مسئولیت پذیری آحاد ملت ایران است.

 

طاهری گفت: اجرای گروه سرود ویژه ایام الله دهه فجر و روز مادر و مدیحه سرایی در وصف حضرت زهرا (س) از جمله برنامه های پیش بینی شده کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد است.

 

وی بابیان اینکه این مراسم باتوجه به شیوع کرونا با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود، ابراز کرد: سخنرانی، مدیحه سرایی، برگزاری مسابقه با اهدای جوایز از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: همچنین در این مراسم از برگزیدگان طرح «صد ثانیه با قرآن» تجلیل می شود.

 

طاهری تصریح کرد: میثم امیدان، طاهره قیاسی، لیلا آذری و بتول گل محمدی برگزیدگان طرح «صد ثانیه با قرآن» هستند که با جوایز و اهدا لوح سپاس از آنها تقدیر می شود.

 

کد خبر 1022563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha