نظام و انقلاب با قدرت در برابر مستکبران و ایادی آن‌ها ایستاده است

عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) گفت: با وجود همه سختی ها و فشارها و تحریم ها، امروز و در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نظام و انقلاب با قدرت در برابر مستکبران عالم و ایادی آن ها ایستاده و از مسیر حق خود منحرف نمی شود .

«مهدی اسلامی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان به خیال خام و باطل خود فکر می کردند که عمر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران، کوتاه خواهد بود و آن ها بار دیگر بساط سلطه و یغماگری شان را در این کشور پهن می کنند اما به لطف الهی و در سایه هدایت های ولی فقیه و اتحاد و همراهی مردم، نتوانستند راه به جایی ببرند.

 


وی افزود: با وجود همه سختی ها و فشارها و تحریم ها، امروز و در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نظام و انقلاب با قدرت در برابر مستکبران عالم و ایادی آن ها ایستاده و از مسیر حق خود منحرف نمی شود ، چرا که رهبری آگاه، حکیم ، شجاع و مدبر دارد که در پیچ های تاریخی به خوبی کشتی انقلاب و کشور را به سر منزل مقصود هدایت می کند.

 


این مدرس دانشگاه همچنین گفت: حقیقتاً امروز بسیار بیشتر از سال 57، انقلاب اسلامی در جهان شناخته شده و بر شمار علاقه مندان و شیفتگان آن افزوده شده است و از آن سو، دشمنان ما به نسبت چهل و دو سال پیش در موضع ضعف قرار دارند، هر چند که گاه عربده کشی هایی می کنند اما به خواست الهی و در سایه ایستادگی و پایمردی و بصیرت ملت ما هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

 


وی اضافه کرد: چنانچه به تحلیل های اندیشمندان و کارشناسان غربی و به خصوص آمریکایی در خصوص قدرتمندی جمهوری اسلامی ایران دقت کنیم ، متوجه می شویم که آن ها به حوزه نفوذ بالای انقلاب اسلامی باور دارند و می دانند که ایران اسلامی مثل برخی کشورها نیست که بتوانند بر آن سیطره پیدا کرده و آن را تحت اختیار خویش قرار دهند.

 


اسلامی همچنین بیان داشت: آن چه مهم و ضروری است این که ما باید در راستای تبعیت از خط امام خمینی(ره) و عمل به فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری، تفکر و روحیه انقلابی را در کشور حفظ و تقویت کنیم، چرا که در سایه همین روحیه و تفکر انقلابی است که ملت ما می تواند همچون 42 سال گذشته با اقتدار در برابر مستکبران عالم بایستد و از هویت و منافع خود دفاع کند.

کد خبر 1022624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha