چشم‌انداز سینمای ایران مبتنی بر باورهای اسلامی و انقلابی است

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: جشنواره فیلم فجر ویترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌ی سینماست.

«علی پیروزمنش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: جشنواره‌های فرهنگی و هنری فجر یکی از مهمترین رویدادهای هنری بعد از انقلاب اسلامی است که به لحاظ گستردگی، فراگیری و تاثیرگذاری همواره مورد توجه اصحاب فرهنگ و هنر قرار گرفته است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی افزود: جشنواره فیلم فجر نیز در طول سی و نه دوره برگزاری خود به عنوان ویترین سینمای ایران، همواره از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و فیلم‌های منتخب این جشنواره با استقبال قابل توجه مخاطبان همراه می‌شود.

پیروزمنش گفت: تنوع آثار و حضور چندین نسل از فعالان سینمای ایران در این جشنواره موجب می‌شود تا سیر و تکامل سینمای ایران بیشتر جلوه نماید و موفقیت فیلمسازان و سینماگران در عرصه‌های ملی و بین المللی نمود بیشتری یابد.

وی افزود: چشم‌انداز سینمای ایران مبتنی بر باورهای اسلامی و انقلابی است و این جشنواره می‌تواند در ایجاد انگیزه و تقویت باورها و انتشار اندیشه‌ی اسلامی و انقلابی در میان مخاطبان بیش از پیش  تاثیرگذار باشد.

پیروزمنش اظهار امیدواری کرد تا این جشنواره زمینه‌ای را فراهم کند تا فیلم‌هایی با محتوای غنی‌تر در سینمای ایران و توسط سینماگران ایرانی تولید شود. از 15 بهمن ماه جاری فیلم‌های سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر در تبریز نیز به نمایش در خواهد آمد و این اکران تا 22 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت:  16 فیلم در طول مدت یاد شده اکران خواهد شد که هر فیلم حداکثر در  سه سئانس و در سالن پردیس سینمایی ستاره‌باران، پردیس سینمایی لاله پارک و پردیس سینمایی قدس به نمایش درخواهد آمد.

کد خبر 1022752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha