آیت الله عیسی قاسم: تحریم آستان مقدس رضوی جنایت شنیع آمریکاست

مرجعیت شیعیان بحرین قرار دادن نام آستان مقدس رضوی را در فهرست تحریم ها محکوم کرد و این اقدام را جنایت شنیع نظام آمریکا دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه،  آیت الله«شیخ عیسی قاسم» مرجعیت شیعیان بحرین در بیانیه ای اقدام «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری پیشین آمریکا مبنی بر گنجاندن نام آستان مقدس رضوی در فهرست تحریم ها را محکوم و اعلام کرد: این اقدام جنایت شنیعی است که نه تنها جنایت ترامپ باقی می ماند، بلکه جنایت کل سیستم سیاسی آمریکا به شمار می آید و تا بعد از ترامپ نیز باقی خواهد ماند.

 

در این بیانیه که روز گذشته 13 بهمن 1399 منتشر شد، آمده است: حرم امام رضا(ع) در مشهد جبهه نظامی  یا حزب سیاسی یا نهاد اقتصادی که جبهه مبارز را تغذیه می کند، نیست. دارایی آن از اموال وقفی و نیکوکاران مومن است که هدفش کمک به مستضعفان است. تصمیم ترامپ برای قرار دادن حرم رضوی در فهرست تحریم تنها انعکاسی از حقد و کینه آمریکا نسبت به حق و صلح است.

 

وی افزود: دونالد ترامپ با حماقت و نادانی از قراردادن این مکان مقدس در فهرست تحریم ابا نکرده است، بلکه مرتکب ظلم، بی شرمی، جهل، کینه علیه حق، عدالت، صلح و منابع نور الهی بر روی زمین شده است. او را راهی را در پیش گرفته است که وحدت بشریت را از بین ببرد.

 

براساس این بیانیه، امثال ترامپ آمریکایی و مکرون فرانسوی به حق شیطان هستند، آنها می خواهند آتش جنگ میان ادیان را بیفروزند. باید پیروان همه ادیان این دو نفر را دشمن بدانند.

کد خبر 1022815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha