پخش سرودهای انقلابی از مناره های ۲۰ مسجد ملایر

حجت الاسلام نجفی گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر سرودهای انقلابی از مناره های ۲۰ مسجد ملایردر حال پخش است.

«حجت‌ الاسلام روح الله نجفی» در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر ضمن تبریک چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی و آغازنامه های دهه فجر ملایر گفت: اداره تبلیغات اسلامی ملایر نیزهماهنگ با سایر نهادها برنامه هاتی مختلفی را در سطح شهرستان ملایر در دهه فجر در حال اجرا دارد.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایراز برگزاری برنامه‌ های مختلف فرهنگی در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: همزمان با این ایام  سرودهای انقلابی از مناره های مساجد در 20 مسجد شهر وروستا  پخش می‌شود.

 وی از برگزاری مراسم جشن بصیرتی توسط ائمه جماعات ادارات در نهادها و دستگاههای اجرای خبر داد و گفت: همزمان با این ایام و میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) پنج کاروان شادی و فرهنگی درپنج محله شهرستان ملایر به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

حجت الاسلام نجفی همچنین از برگزاری مراسم پیاده روی به همراه مدیحه سرایی در روز ولادت حضرت زهرا( س) توسط کانون مداحان و مداحان شهرستان خبر داد و تصریح کرد: مراسم جشن در 100 نقطه شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برپا خواهد شد.

وی غبارروبی گلزار شهدا در 40 نقطه شهرستان توسط روحانیون مستقر در روستاها را از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر در ملایر برشمرد و تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه جوانان و نوجوانان  نیز در این ایام برگزار خواهد شد.

وی افزود: با همکاری آموزش و پرورش شهرستان ملایر نیز با استفاده از ظرفیت کانال شاد محافل انس با قرآن ، مسابقات و برنامه های مختلف قرآنی ویژه دانش آموزان و اولیاء برگزار می‌شود.

وی  تصریح کرد: همچنین دوره های ختم قرآن و هدیه به روح حضرت زهرا(س) نیز با مشارکت فعالان قرآنی و علاقمندان برگزار می شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایراعزام مبلغ و مبلغه  و همچنین تولید محتوابا موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در فضای مجازی را از دیگر برنامه های اداره تبیلیغات اسلامی ملایر در دهه فجر دانست و گفت: دیدار با خانواده های شهدا توسط روحانیون ،مداحان و هیئات مذهبی و تجلیل از انقلابیون سال 1357 و همچنین تقدیر ازنیروهای جهادی فعال شهرستان از دیگر برنامه های این ایام در دهه فجر است

وی همچنین به برگزاری برنامه‌های قرآنی این اداره در دهه فجر اشاره کرد و افزود: برگزاری محافل انس با قرآن  توسط اداره تبلیغات با همکاری سایر نهادها را خواهیم داشت که محافل  انس با قرآن با رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی برگزاری پویش قرآنی تلاوت قرآن کریم ویژه برادران و خواهران به صورت کشوری خبر داد و گفت: مسابقه مفاهیم قرآن ویژه اقشار مختلف مردم  نیز توسط اداره تبلیغات اسلامی برگزار می شود..

حجت الاسلام نجفی به  برگزاری مسابقه قرآنی صاعد 4 اشاره کرد و   گفت:  مسابقه قرآن صاعد بر اساس دعای 36 تا 46  صحیفه سجادیه و حکمت 241 تا 360نهج البلاغه توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزار می شود. که علاقمندان می‌توانند از 12 تا 22 بهمن ماه برای پاسخگویی به سوالات به صورت آنلاین به سایت

www.masani.ir  مراجعه کنند.

 

 

کد خبر 1022965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha