کشف یک تن و ۶۲۰ کیلو انواع مواد مخدر در شیراز

سردار حبیبی گفت: در ۴۸ ساعت گذشته در حوزه مبارزه با مواد مخدر، یک تن و ۶۲۰ کیلو انواع مواد مخدر در شیراز کشف شده که در این خصوص ۱۰ خودرو توقیف و هشت قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مقام قضایی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «رهام بخش حبیبی»، امروز (چهارشنبه 15 بهمن) در نشست خبری در مورد کشفیات و اقدامات پلیس در 48 ساعت گذشته گفت:  یک گروهی که در سایت دیوار تبلیغات می کردند و به صورت اجاره ای خانه، ماشین و ... باند سراسری در کشور به کلاهبرداری از مردم می پرداختند، شناسایی و دستگیر شده اند.

 فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: این متخلفان در سایت دیوار، در مقابل درخواست اجاره یا فروش خانه، درخواست بیعانه می کردند و بعد غیب می شود و از عابر بانک معتادان برای دریافت بیعانه ها سو استفاده می کردند.

وی اضافه کرد: در 48 ساعت گذشته در حوزه مبارزه با مواد مخدر، یک تن و 620 کیلو انواع مواد مخدر در شیراز کشف شده که در این خصوص 10 خودرو توقیف و هشت قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و تحویل مقام قضایی شده است.

سردار حبیبی با اشاره به آمار سال 99 بیان کرد: امسال بیش از 49 تن مواد مخدر کشف کردیم و ما سر راه قاچاق کالا قرار داریم که 84 پرونده کالای قاچاق و 76 دستگاه خودرو و 446 میلیارد آمار کشفیات کالای قاچاق امسال است.

وی ادامه داد: سارقان 206 و مال خران اجناس سرقتی از این خودروها شناسایی شده اند و واحد موتور سوار نیروی انتظامی نیز به یک سارق خودرو مشکوک شده که به سمت مامور ما تیراندازی کرده است اما این سارق مسلح دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی فارس اعلام کرد: آمار جعل اسناد نیز متاسفانه زیاد شده است و موفق به دستگیری  2 باند جعل اسناد شده ایم.

کد خبر 1023261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha