کانون فرهنگی هنری مفتاح «دیوار مهربانی» در مسجد برای حمایت از خانواده‌های بی بضاعت راه اندازی کرد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مفتاح گفت: فعالان این کانون همزمان با دهه فجر «دیوار مهربانی» در مسجد برای حمایت از خانواده های بی بضاعت راه اندازی کرد و از همه خیرین دعوت می شود تا با اهدا لوازم منزل و البسه این کانون را یاری کنند.

«آرام بشارتی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان این کانون همزمان با دهه فجر «دیوار مهربانی» در مسجد برای حمایت از خانواده های بی بضاعت راه اندازی کرد و از همه خیرین دعوت می شود تا با اهدا لوازم منزل و البسه این کانون را یاری کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مفتاح تصریح کرد: این اقدام خیرخواهانه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر صورت گرفت و امیدواریم خیرین نیز در راه کانون را همیاری کنند.

 

وی اظهار داشت: تاکنون برخی از لوازم منزل از جمله پتو، فرش، پشتی و غیره اهدا شده است و انواع البسه نو نیز با مشارکت اهالی محله جمع آوری شده است که بزودی در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

 

بشارتی افزود: سازماندهی چنین اقدام های خداپسندانه ای می تواند به شکل آبرومندانه حرمت خانواده های نیازمند را حفظ کند و فعالان این کانون تلاش می کنند تا اقلام در اختیار خانواده های آسیب پذیر قرار گیرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مفتاح اضافه کرد: آذین بندی محله و مسجد از دیگر اقدام های صورت گرفته به مناسبت ایام الله دهه فجر است که با مشارکت فعالان این کانون است.

 

بشارتی یادآور شد: همچنین فعالیت های آموزشی، فرهنگی، هنری، قرآنی و اجتماعی این برای مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» در سامانه بچه های مسجد ثبت و بارگذاری شده است.

 

کد خبر 1023539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha