تکمیل باند دوم محور شهرکرد به لردگان تا پایان سال جاری

مقصودی با بیان اینکه پروژه های ساخت باند دوم محورهای بروجن به شهرکرد و بروجن به لردگان تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسند، گفت: اعتبار اختصاص یافته برای پروژه بروجن به شهرکرد در سال جاری یک هزار میلیارد ریال بود.

«حسینعلی مقصودی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی تحول بزرگی در راهسازی کشور به وجود آمد و دستاوردهای انقلاب در این حوزه چشمگیر است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 65 درصد از راه های روستایی استان آسفالت هستند، افزود: حدود 270 کیلومتر از بزرگراه ها و بیش از 750 کیلومتر از راه های اصلی استان در سال های انقلاب آسفالت شده اند.

 

وی به آغاز عملیات پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری از سال 1391 اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به تأمین اعتبارات عملیات زیرسازی این پروژه در سال آینده به پایان می رسد.

 

مقصودی با اشاره به ساخت 22 هزار واحد مسکن مهر در دولت های اخیر، اظهار کرد: ساخت این واحدها در سال 97 به پایان رسید و تنها 70 واحد از این تعداد به متقاضیان تحویل داده نشده است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از ثبت نام 16 هزار متقاضی در طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد حدود چهار هزار نفر واجد شرایط شناخته شده و مبلغ ودیعه را پرداخت کرده اند.

 

وی با بیان اینکه پروژه های ساخت باند دوم محورهای بروجن به شهرکرد و بروجن به لردگان تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسند، خاطرنشان کرد: اعتبار اختصاص یافته برای پروژه بروجن به شهرکرد در سال جاری یک هزار میلیارد ریال بود که 600 میلیون ریال به این مبلغ اضافه شد.

 

کد خبر 1023741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha