سی و پنجمین جشنواره معرفی تولیدکنندگان برتر در بخش کشاورزی برگزار می شود

سلجوقی گفت: سی و پنجمین جشنواره تجلیل از برترین های کشاورزی با حضور ویدئوکنفراسی رئیس جمهوری (یکشنبه ۱۹ بهمن) در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار می شود.

«آذر سلجوقی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: سی و پنجمین جشنواره تجلیل از برترین های کشاورزی با حضور ویدئوکنفراسی رئیس جمهوری (یکشنبه 19 بهمن) در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار می شود.

 

رئیس اداره ترویج کشاورزی استان خوزستان با بیان اینکه از نیم سال دوم سال 98 بیش از 270 پرونده به منظور شرکت در این جشنواره به دبیرخانه این اداره ارسال شد افزود: پس از بررسی های طولانی و برگزاری جلسات تخصصی در پایان 48 پرونده شایسته شرکت در این جشنواره قرار گرفتند.

 

وی با بیان اینکه نمونه های معرفی شده برای این جشنواره در بخش های مختلفی همچون کشاورزی، عشایر، باغبانی، مودی زکات، تسهیلگران زن روستایی و ... است اضافه کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ارج نهادن به تلاش یکساله کشاورزان، ارائه الگوهای عینی و خلاق در بخش کشاورزی و... است.

 

سلجوقی با اشاره به اینکه از 48 پرونده راه یافته به این جشنواره سه پرونده نمونه ملی معرفی شده اند تصریح کرد: این پرونده ها در بخش تولید کلزا، پرورش دهنده گاومیش و پرورش ماهی های گرمابی هستند که امید می رود پرونده های نمونه ملی در سال های آینده افزایش داشته باشند.

 

کد خبر 1024021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha