انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود/ از ظرفیت جوانان برای پیشبرد اهداف مان استفاده کنیم

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود، گفت: ما باید برای پیشبرد اهداف مان از ظرفیت جوانان به خوبی استفاده کنیم.

حجت الاسلام حسین میرزایی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در تقویت معنویت گرایی در کشور گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود و شالوده آن نیز بر اساس معنویت گذاشته شد. در واقع یک انقلاب الهی و انسانی بود و علی القاعده مهمترین شاخصه آن تاثیر بر معنویت و توجه به انسان معنوی بود.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما نباید این ماهیت و ذات انقلاب اسلامی را فراموش کنیم چرا که در سایه همین معنویت است که توانسته قله های توسعه و رشد را طی کنیم و در مقابل دشمنی ها و تحریم های دشمنان به خوبی بایستیم.

 

وی با اشاره به نقش جوانان در انقلاب اسلامی نیز گفت: خوشبختانه ما توانسته ایم نظام اسلامی را با تمام توان در عرصه های مختلف به خوبی پیش ببریم و همه کاری که در کشور انجام شده است به همت و تلاش همین جوانان بوده است.

 

وی با بیان اینکه در طول سالیان گذشته آنچنان که باید از ظرفیت جوانان به خوبی استفاده نشده است، گفت: ما باید تلاش کنیم در کنار دانش و عقل و تجربه پیشکسوتان از قوای جوانی جوانان برای پیشبرد امور استفاده کنیم و جوانان در کارها انرژی و توان و قدرت بیشتری را دارند و اگر این را در کنار تجربه و دانش بزرگترها به کار بگیریم، قطعا به سرمنزل مقصود می رسیم.

 

میرزایی بیان کرد: اگر ما دانش و عقل و تجربه را بدون توان و قدرت جوانان به کار ببریم، راه به جایی نمی بریم. در کنار این اگر قدرت و توان جوانان را بدون هدایت گری، عقل و دانش به کار ببریم نیز موفق نخواهیم بود؛ بنابراین تلفیق این دو ما را به جاهای خوب می رساند.

کد خبر 1024053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha