۶۴ هزار و ۴۱۱ لرستانی به بیماری کرونا مبتلا شده اند

کوشکی با اشاره به اهمیت ادامه همراهی مردم برای کنترل بیماری کرونا، گفت: تاکنون ۶۴ هزار و ۴۱۱ لرستانی به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

» مریم کوشکی« در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درخرم آباد، اظهار داشت: طی چند روز اخیر شاهد افزایش تعداد موارد بستری بیماران کرونایی در استان هستیم.

 

معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر ضرورت توجه مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: شستن مکرر دست، رعایت فاصله اجتماعی، زدن ماسم و دوری از تجماعات باید همچنان مورد توجه مردم قرار گیرد.

 

وی با اشاره به افزایش آمار بیماران کرونایی در استان، بیان کرد: تاکنون 64 هزار و411لرستانی به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

 

کوشکی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا پایان روز تا 15 بهمن ماه جاری در مجموع 191 هزارو 425 نمونه به آزمایشگاه‌ها ارسال شده است.

 

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: تاکنون جواب 191 هزار و چهارنمونه داده شده است که از این تعداد جواب 126هزار و 550مورد منفی اعلام شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تاکنون یک هزار و 325نفردر استان لرستان بر اثر ابتلا به این ویروس جان باختند.

 

کوشکی با بیان اینکه امکان در راه بودن خیز مجدد ویروس کرونا وجود دارد، بیان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی لازمه مقابله با این ویروس و قطع زنجیره انتقال است.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: از مردم در خواست می شود برای کنترل بیماری کرونا نسبت به دوری از تجمع، کاهش ترددهای غیر ضروری، تهویه ی مناسب فضا توجه بیشتری داشته باشند.

 

کد خبر 1024162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha