اهدای ۶۳۳ مورد جهیزیه به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ایام الله مبارک دهه فجر امسال ۶۳۳ مورد جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران امروز شنبه (۱۸ بهمن) مراسم نمادین برنامه های کمیته امداد شهرستان چرام از جمله اهدای جهیزیه، افتتاح طرح اشتغال زایی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، امام جمعه چرام و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چرام، در حاشیه این مراسم، ضمن تبریک چهل‌ و‌ دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر فرصت مناسبی جهت تشریح و تبیین برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی برای مردم است.

 


«قباد مبشری» با اشاره به برنامه های اجرایی کمیته امداد در دهه فجر امسال تصریح کرد: در مجموع ۶۳۳ مورد کمک جهیزیه با اعتبار چهار‌ میلیارد و ۳۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به نوعروسان نیازمند مددجود در ایام مبارک دهه فجر، اهدا شده‌ است.

 


وی سهم جهیزیه شهرستان چرام را ۵۰ مورد با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان، عنوان و بیان کرد: ۱۰ مورد جهیزیه به نمایندگی از این تعداد جهیزیه در این مراسم به نوعروسان اهدا شد.

 

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، از دیگر برنامه‌های اجرایی کمیته امداد چرام در دهه فجر امسال را اجرای ۴۲ طرح اشتغال زایی برای مددجویان برشمرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان ۱۴۲ طرح اشتغال‌زایی توسط مددجویان این اداره اجرا شده است.

 

مبشری با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی برای مددجویان یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد است، خاطر نشان کرد: در این زمینه خواهان همکاری خیران و نیکوکاران و به خصوص بانکهای عامل در زمینه کمک به پرداخت تسهیلات به مددجویان و افراد نیازمند هستیم.

 


گفتنی است؛ علاوه بر مراسم نمادین اجرای طرح اشتغال زایی و اهدای جهیزیه به نوعروسان، دیدار با امام جمعه و خانواده‌های مددجو از دیگر برنامه‌های کمیته امداد چرام در دهه مبارک فجر امسال بود.
 

 

کد خبر 1024213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha