آغاز به ساخت و بهره برداری از ۴ پروژه عمرانی در شهرستان جهرم

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی بهره برداری و آغاز به ساخت چهار پروژه عمرانی در جهرم انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، امروز (شنبه ۱۸ بهمن) با حضور رحیمی استاندار فارس، حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم، رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، امیر رضایی فرمانده ارشد ارتش در استان فارس، مدیران کل راه و شهرسازی و گاز و شفیعیان فرماندار ویژه جهرم چهار پروژه جدید افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

شعبه اسلحه و مهمات جهرم در جنب فرمانداری جهرم از جمله این پروژه ها بود که با افتتاح این شعبه برای دریافت و تمدید مجوز اسلحه دیگر نیازی به حضور در شیراز نیست.

 

پروژه آبرسانی به دانشگاه جهرم در جریان برنامه های امروز بهره برداری شد که برای اجرای این پروژه ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

بهره‌برداری از پروژه‌ی گازرسانی به ۱۳ روستا در شهرستان جهرم و بخش‌های «مرکزی» و «سیمکان» از دیگر پروژه هایی بود که امروز به سرانجام رسید.

 

 این پروژه با اجرای ۴۶ هزار و ۱۲۵ متر شبکه، ۲ ایستگاه TBS و ۲ ایستگاه Cps با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان انجام شده است.

 

مکان آموزشگاه و آزمون پایه یک رانندگی در شهر جهرم نیز کلنگ زنی شد که این پروژه در پنج هکتار و با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی انجام شده است.

کد خبر 1024284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha