آزادی ۲۴۶۰ زندانی جرائم غیرعمد ذیل رزمایش الی بیت المقدس/اهدای ۵۴۸۱جهیزیه به نوعروسان نیازمند

علیزاده با بیان اینکه ذیل رزمایش الی بیت المقدس هزار گروه جهادی متشکل از ۴ هزار و ۸۰۰ نفر به مردم استان مازندران خدمات رسانی کردند، گفت: ۲ هزار و ۴۶۰ زندانی جرائم غیرعمد هم با کمک خیرین و مردم آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «حسین علیزاده» شامگاه(۱۸بهمن) در مورد آخرین اقدامات اجرایی رده‌های مقاومت بسیج استان مازندران در موضوعات مختلف رزمی و خدماتی تا پایان روز ششم رزمایش الی بیت المقدس سپاه کربلا به خبرنگاران گفت: این رزمایش ویژه ۲ هزار دسته رسمی از ۱۲ آغاز و تا ۲۲ بهمن ماه جاری با شعار« پای کار انقلاب ایستاده ایم» در ایجاد پایدار و ارائه خدمات به مردم در عرصه‌های مختلف ادامه خواهد داشت.

 

معاون عملیات و سخنگوی رزمایش الی بیت المقدس سپاه کربلا با بیان اینکه شامگاه یاد یاران عصر هر روز برگزار می شود از تعداد ۱۲ هزار و ۷۰۰ مرحله حضور دسته‌های رزمی به پایگاه‌های مقاومت خبر داد و افزود: ۹۲۵ روحانی در برنامه شامگاه یاد یاران حضوری فعال داشتند و شور انقلابی توسط بسیجیان در محلات جاری شد.

 

وی از حضور ۱۴۸ هزار بسیجی در شامگاه یاد یاران هم خبر داد و اضافه کرد: در طول یک هفته از برگزاری رزمایش بیش از ۳ هزار گشت رضویون در قالب گشت پیاده و خودرویی هم اجرا شد.

 

علیزاده گفت: در طول ۷ روز از رزمایش یک هزار و ۶۶۰ تور ایست و بازرسی در محلات و نقاط مختلف برپاشده است که در مجموع ۱۸ هزار و ۵۰۰ بسیجی در آن شرکت کردند.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۵۳۸ گروه جهادی برای رفع آلودگی و پدافند زیستی فعالیت کردند، گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ نفر هم در طول این هفته پای کار بودند.

 

علیزاده با اشاره به اینکه  ۷۴۵ تیم اطلاعاتی بالغ بر یک هزار و ۹۰۰ نفر در طول یک هفته در رزمایش الی بیت المقدس سپاه کربلا شرکت کردند،اظهار کرد: در عرصه سازندگی در این یک هفته نیز هزار گروه جهادی متشکل از ۴ هزار و ۸۰۰ نفر به مردم خدمات رسانی کردند.

 

 سخنگوی رزمایش الی بیت المقدس سپاه کربلا با اعلام اینکه ۸ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در این هفت روز رزمایش به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی اهدا شد، گفت: ۲ هزار و ۴۶۰ زندانی جرائم غیرعمد هم با کمک خیرین و مردم آزاد شدند.

 

وی از تهیه جهیزیه برای ۵ هزار و ۴۸۱ نفر در طول یک هفته رزمایش خبر داد و افزود: ۲۲ واحد مسکن محرومین احداث و ۷۹ واحد محرومین بازسازی شد.

 

علیزاده با اشاره به اهدای ۵۶ بسته آموزشی به دانش آموزان نیازمند، اضافه کرد: ۱۶۴ نفر هم در مساله اشتغالزایی، و همچنین بیش از ۵ هزار حلقه بصیرتی بالغ بر حضور ۳۳ هزار بسیجی از دیگر برنامه‌های دیگر رزمایش در طول یک هفته بود.

 

وی با بیان اینکه یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از میز خدمت بهرمنده شدند، گفت: هزار و ۴۰۰ نفر در ۹۴ شیف ایثار شرکت کردند.

 

کد خبر 1024382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha