اتحاد رمز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی/ انقلاب اسلامی زنده و پویا است

​حجت‌الاسلام موسوی اتحاد را رمز پیروزی و ماندگاری نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی هنوز پویا و زنده است و به پیشرفت‌های خود در حوزه‌های مختلف ادامه می‌دهد.

حجت‌الاسلام « سید هادی موسوی» با اشاره به اینکه اتحاد رمز پیروزی و ماندگاری نظام جمهوری اسلامی است، بزرگترین ویژگی و دستاورد نظام اسلامی را حاکمیت اخلاق، معنویت و دین‌مداری دانست و به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: این دستاوردها در حوزه‌های عمرانی و آبادانی هم به اعتراف همه متولیان امر شرایط بسیار خوبی داشته و اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه نظام مقدس اسلامی در بخش‌های مختلف پیشرفت‌های بسیار زیادی داشته است تصریح کرد: دشمنی‌ها و توطئه‌ها راه جوانان و متخصصان ایران اسلامی را سد نکرد بلکه بیشتر از همیشه آنان را در رسیدن به اهداف عالیه انقلاب اسلامی مصمم ساخت.

 

وی حوزه‌های اقتصادی و پروژه‌های عمرانی که در دهه مبارک فجر امسال در تمام کشور و استان گیلان افتتاح می‌شود را مؤید این نکته خواند و تصریح کرد: با تمام کمبودها، موانع و کارشکنی‌های دشمنان، در عین حال شاهد افتتاح پروژه‌های زیادی هستیم.

 

موسوی یکی از دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران را استقرار حکومت اسلامی و حکومت ولایت‌فقیه دانست و یادآور شد: مردم ایران اسلامی همواره از انقلاب، ارزش‌ها، خون پاک شهدا و آرمان‌های خود حفاظت و پاسداری کرده‌اند و این راه را همچنان ادامه می‌دهند.

 

وی با تاکید بر اینکه بهترین و بالاترین نعمت برای جامعه دینی و جامعه اسلامی نعمت ولایت و امامت است عنوان کرد: ما در نظام جمهوری اسلامی شاهد وحدت، انسجام، اخوت و همدلی بسیار خوبی بین مردم هستیم و این همان برکت و عنایتی است که خداوند متعال به ما داد.

 

موسوی با اشاره به اینکه نزدیک شدن قلب‌ها و اتحاد ملت در سایه روی کار آمدن انقلاب اسلامی تحقق پیدا کرده است اضافه کرد: در سایه همین اتحاد قلوب است که شاهدیم با وجود همه کینه‌توزی‌ها، دشمنی‌ها و خصومت‌ها 42 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی گذشته و این نظام ماندگار شده است.

 

امام جمعه ماسال پویایی، زنده بودن و شادابی را از جمله مهم‌ترین و بارزترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: روز به روز بر درخشندگی، اقتدار و پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی افزوده می‌شود که به برکت همان اتحاد قلب‌ها و در سایه انقلاب نصیب ملت و جامعه شده است.

کد خبر 1024405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha