اولین دفتر ستاد امر به معروف در بندر آستارا راه اندازی شد

اولین دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان همزمان با هشتمین روز از دهه فجر در شهرستان آستارا راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر امروز(یکشنبه، ۱۹ بهمن) دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آستارا در محل سابق اداره آموزش و پرورش آستارا با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان، امام جمعه، فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی دیگر از مسئولان محلی برگزار شد.
 
حجت الاسلام «سجاد سرافراز» در این آیین، اظهار کرد: دفاتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در اسرع وقت در ۱۶ شهرستان استان گیلان راه اندازی می شود.
 
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان افزود: تعدادی از  دفاتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تا پایان سال در گیلان راه اندازی می شود.
 
وی با بيان اینکه این دفاتر با رویکرد جدید راه اندازی می شوند، تصریح کرد: همگانی کردن فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در بین آحاد ملت و جامعه از اهداف راه اندازی این دفاتر است.
 
حجت الاسلام سرافراز گفت: می طلبید آن افرادی که مطالبه گر هستند و  نسبت به امور پیرامون خود و‌ منکراتی که در حوزه های محیط زیست، تعلیم و تربیت، صنعت و ... وجود دارد بی تفاوت نیستند یک دفتر داشته باشند که با تأسیس دفتر این مسائل و مطالبه ها پیگیری خواهد شد.
کد خبر 1024552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha