جشن پیروزی انقلاب اسلامی در «رادیو روزگار» شبکه رادیویی نمایش

شبکه رادیویی نمایش، بیست و دوم بهمن ماه در ویژه برنامه «رادیو روزگار» ،سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرد. 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، انسیه شمس اللهی تهیه کننده ویژه برنامه «رادیو روزگار» ضمن اعلام این مطلب گفت: رادیو نمایش در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، در ویژه برنامه «رادیو روزگار» در«استودیو هشت» قدیمی ترین استودیوی رادیویی کشور، میزبان قدیمی های رادیو خواهد بود. 


وی افزود: علی حاجی نوروزی، صدابردار پیشکسوت رادیو، حمید منوچهری بازیگر و دوبلور پیشکسوت رادیو، بیوک میرزائی، بازیگر پیشکسوت، جهانشاه آل محمود، برنامه ساز پیشکسوت رادیو، مهدی صباغی بازیگر پیشکسوت، فرهنگ جولایی برنامه سازپیشکسوت، عذرا وکیلی گوینده و برنامه ساز پیشکسوت رادیو، و مهدی اردستانی از صدابرداران پیشکسوت و قدیمی رادیو میهمانان ویژه ی این جشن و دورهمی صمیمی رادیو نمایش هستند که به مرور خاطراتشان از رادیو در سال ها و روزهای پیروزی انقلاب اسلامی خواهند پرداخت. 


شمس اللهی عنوان کرد : همچنین کیک پیروزی انقلاب نیز در این مراسم توسط این پیشکسوتان بریده می‌شود تا نمادی از شیرینی پیروزی باشد.


این تهیه کننده در پایان گفت : اسماعیل باستانی و نگین خواجه نصیر مجریان این ویژه برنامه خواهند بود که به صورت همزمان از اتفاقات دو استودیوی هشت و پخش رادیو نمایش خواهند گفت . در استودیوی پخش نیز مخاطبان رادیو نمایش از خاطراتشان درباره ی شعارهای ماندگار انقلابی می گویند و مستندهایی از دو مکان مهم و تاثیر گذار در انقلاب پخش شده و داستان روز بیست و دوم بهمن نیز روایت می‌شود. 


ویژه برنامه ی «رادیو روزگار» چهارشنبه ۲۲ بهمن ماه به تهیه کنندگی و نویسندگی انسیه شمس اللهی، گزارشگری لیلا علاقه مند و شیما شیرازی، و همکاری و همدلی هنرمندان رادیو نمایش ساعت ۹ تا ۱۱ به روی آنتن خواهد رفت.

کد خبر 1024630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha