فراخوان دهمین جشنواره ملی «عکس رضوی» منتشر شد

محمدی گفت:دهمین جشنواره ملی عکس رضوی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و بنیاد بین المللی امام رضا (علیه السلام) در گستره ملی برگزار می شود.

«محمدرضا محمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت:دهمین جشنواره ملی عکس رضوی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و بنیاد بین المللی امام رضا (علیه السلام) در گستره ملی برگزار می شود.

 

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی افزود: این جشنواره با هدف اشاعه فرهنگ منور رضوی از طریق هنر عکاسی به منظور حفاظت و صیانت از تاریخ معنوی و معماری اماکن مذهبی، گسترش فعالیت های فرهنگی هنری مرتبط با سیره ائمه معصومین (ع) به ویژه امام رضا (ع) و گرامیداشت پدیدآورندگان آثارهنری برتر در حوزه عکاسی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: جوایز جشنواره امسال در بخش های حرفه ای، پویش مردمی، ایثار و شهادت« یادمان شهید سلیمانی و فخری زاده»، ترویج فرهنگ نماز و امربه معروف و نهی از منکر، پیشگیری از آسیب های اجتماعی اعتیاد و سلامت اجتماعی و پیشگیری از فراگیری کرونا به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

 

دبیر دهمین جشنواره ملی عکس رضوی تصریح کرد: علاقه مندان می توانند برای اطلاع از ضوابط و شرکت در این جشنواره به پرتال shamstoos.ir کنند همچنین آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۳۰ بهمن سال ۱۳۹۹ و زمان اعلام برگزیدگان ۸ اسفند سال جاری خواهد بود.

کد خبر 1024655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha