مردم در انقلاب اسلامی به خودباوری رسیدند

منتظری گفت: مردم در انقلاب اسلامی به خودباوری رسیدند و زمینه شکوفایی علمی و فناوری کشور در انقلاب اسلامی به وجود آمد.

«غلامرضا منتظری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی استقلال یک کشور است و کشور و جامعه وابسته نمی تواند روی پای خود بایستند.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با همت و درایت امام خمینی (رحمه الله علیه) انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و با هوشمندی تمام معمار کبیر انقلاب شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را برگزید.

 

منتظری با بیان اینکه امام (رحمه الله علیه) با شعار استقلال خط بطلانی به سلطه 100 سال کشورهای مستکبر چون انگلیس بر قاجار و پهلوی کشید، متذکر شد: هم و غم کشورهای مستکبر این بود که جمهوری اسلامی ایران وابسته بماند و امام (رحمه الله علیه) تبر تیز را به بت وابستگی زد و زنجیر وابستگی از پای این ملت باز کرد.

 

وی افزود: نتیجه انقلاب اسلامی استقلال سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی بود و انقلاب اسلامی باور ما می توانیم را در کالبد جامعه به جریان انداخت.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: مردم در انقلاب اسلامی به خودباوری رسیدند و زمینه شکوفایی علمی و فناوری کشور در انقلاب اسلامی به وجود آمد.

 

منتظری ابراز داشت: امروز جمهوری اسلامی حرف نخست را در منطقه می زند و کارشناسان غربی نسبت به جایگاه ایران اسلامی در منطقه و تاثیرگذاری انقلاب معترف هستند.

 

 

کد خبر 1024676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha