رویداد مجازی مثبت ۲ برگزار می شود

رویداد مجازی مثبت ۲ در حوزه مسایل خانواده و جمعیت با مشارکت بسیج دانشجویی و بنیاد احسان (ستاد اجرایی فرمان امام) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، رویداد ملی مثبت 2 به صورت مجازی در حوزه مسایل خانواده و جمعیت برگزار می شود. این رویداد با محورهای مقابله با پدیده تک فرزندی، معیشت و فرزندآوری، چالش های ناباروری، تشویق به ازدواج و مقابله با پدیده طلاق برگزار می شود.

 

بنا بر این گزارش، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان بسیج دانشجویی رویداد مثبت 2 را با رویکرد ایده و اقدام برگزار می کنند.

 

فراخوان این رویداد از دهم بهمن آغاز و تا چهارم اسفند ادامه دارد و هر مخاطبی با هر سن و سال و تحصیلاتی از هر کجای کشور می تواند به صرف داشتن دغدغه در حوزه مسایل جمعیتی در این رویداد ثبت نام کند.

 

شرکت کنندگان در صورت داشتن طرح یا ایده مشخص آن را در فرم مربوطه در سایت ثبت نام می کنند و تا پایان رویداد ملی فرصت ارایه طرح نهایی خود به هیئت داوران را دارند. برای ارزیابی آثار چهار کارگاه تخصصی با موضوعات مسئله یابی، ایده یابی، ارتباط موثر، طرح و برنامه آثار را بررسی می کنند.

 

در پایان این رویداد به بهترین طرح ها برای اجرایی شدن و حمایت از جمعیت و خانواده جوایز نفیسی از طرف بنیاد احسان تعلق می گیرد.

 

 

 

کد خبر 1024677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha